BBDO Warszawa dla marki „Polska” (wideo) - Marketing przy Kawie
BBDO Warszawa dla marki „Polska” (wideo)
  • 1
  • 1
13.06.2011

BBDO Warszawa dla marki „Polska” (wideo)

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła pierwszą od lat kampanię promującą Polskę jako cel podróży turystycznych na kluczowych rynkach Europy: w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marcin

13 lat temu

Cóż... :)

Jak to reklama, cóż... Moim zdaniem za dużo tam skakania, emocji itd, ale i tak lepszy spot niż kiedyś bywały - z Solidarnością, Puszczą Białowieską itd. Nawet żubra tu potraktowali z przymrużeniem oka i ten chwyt mi się podoba :)

13 czerwca 2011

12 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
12.06.2011

Interactive Day Festival wkrótce w Krakowie

24–25 czerwca odbędzie się w Krakowie czwarta edycja Interactive Day. Będzie to dwudniowa, festiwalowa i płatna odsłona tego wydarzenia. Złoży się na nią dwanaście prezentacji wybitnych postaci związanych ze sztuką oraz reklamą. Wystąpią między innymi Rafał Betlejewski, Kuba Tarkowski, Marcin Rutkiewicz, Olga Szablewicz-Pisuk, Błażej Andrzejewski. W trakcie festiwalu odbędą się również warsztaty marketingowe, copywritingu, fotografowania oraz warsztaty komiksowe.