Nietypowa rekrutacja do CD Projekt Red (wideo) - Marketing przy Kawie
Nietypowa rekrutacja do CD Projekt Red (wideo)
  • 1
  • 1
10.06.2011

Nietypowa rekrutacja do CD Projekt Red (wideo)

Na półkach w dobrych sklepach pojawiła się nowa gra CD Projekt Red – „najbardziej zaawansowana strategia czasu rzeczywistego”: „Marketing Director II”. W Internecie w serwisie YouTube, Facebook i Daily Motion można zobaczyć także viral z entuzjastycznymi ocenami testerów, w którym twórcy zapewniają m.in. o niezwykłym poziomie realizmu i przełomowym wykorzystaniu „dream job engine”. Wszystko to okazało się niestandardową kampanią rekrutacyjną na stanowisko dyrektora marketingu CD Projekt Red. Celem jest dotarcie do marketingowców w sposób nawiązujący do charakteru firmy i podkreślający atrakcyjność branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2011