0 1 0 0 0 13.06.2011Kompendium CSR z „Dziennikiem Gazetą Prawną”Dzisiaj z Dziennikiem Gazetą Prawną ukazała się publikacja pt. Kompendium CSR, której partnerem merytorycznym jest CSR Consulting.
0 1 0 0 0 13.06.2011Szwajcarska firma mediowa wchodzi do PolskiNowa firma należąca do międzynarodowej grupy mediowej Goldbach Group będzie realizowała kampanie performance we wszystkich znanych modelach rozliczeniowych oraz wprowadzi na rynek nowy efektywnościowy model rozliczeniowy CPM-A.
0 1 0 0 0 13.06.2011MSL Warsaw dla telewizji France 24Agencja MSL Warsaw będzie odpowiedzialna za obsługę public relations projektu międzynarodowej telewizji informacyjnej France 24. W ramach kilkumiesięcznej europejskiej kampanii stacja zamierza zorganizować cykl prestiżowych debat z udziałem czołowych polityków, ekspertów i komentatorów w danym kraju.
0 1 0 0 0 13.06.2011TradeDoubler buduje sieć reklamowąPolski oddział Trade Doubler, specjalizujący się w marketingu efektywnościowym, który wprowadził niedawno do oferty reklamę mobilną, buduje sieć reklamową One Network z wykorzystaniem geotargetingu, retargetingu i reklamy targetowanej behawioralnie.
0 1 0 0 0 13.06.2011NuOrder Group dla Ministerstwa Spraw ZagranicznychGrupa marketingu zintegrowanego NuOrder Group nawiązała współpracę z Ministerstwem Spraw Zagranicznych w zakresie kompleksowej organizacji konkursu i wspierających go działań marketingowych.
0 1 0 0 0 13.06.2011Samolot wyląduje w galeriiNiemal 10-metrowy model samolotu „wyląduje” 16 czerwca o godz. 11:00 w Galerii Kazimierz w Krakowie. W ten sposób rozpocznie się czterodniowy event promujący nowe połączenie z Krakowa do Gdańska, uruchomione przez linie Eurolot.
0 1 0 0 0 13.06.2011Digital One w Internecie dla Lipton Ice TeaDigital One przygotowała launch internetowy nowego produktu Lipton Ice Tea Green Mango. Rozpoczęcie szeroko zakrojonej aktywności w Sieci jest jednym z elementów ogólnopolskiej zintegrowanej kampanii marketingowej promującej nowy smak. Poza Internetem wykorzystywane są także: telewizja, prasa, kino i outdoor.
0 1 0 0 0 13.06.2011Gemius rozpoczyna szkolenia dla domów mediowych„Które kreacje wybrać?”, „Do kogo faktycznie dotrze moja kampania?”, „Jak moja kampania wpływa na nastawienie klientów do marki oraz jakie są powody jej wyboru?” – to pytania, na które musi sobie odpowiedzieć każdy, kto planuje kampanię reklamową. Szkolenie „Cykl życia kampanii”, organizowane przez firmę Gemius Polska dla domów mediowych, ma na celu zaprezentowanie poszczególnych narzędzi i metod badawczych wspierających każdy etap kampanii reklamowej.
0 1 0 0 0 13.06.2011Rośnie słuchalność radiowej CzwórkiNajnowsze badanie Radio Track SMG/KRC Millward Brown (marzec 2011 – maj 2011) pokazuje, że Czwórka stale poprawia wyniki słuchalności.
0 1 0 0 0 13.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKonkurs Argo Card tylko do 16 czerwcaArgo Card, dostawca kart przedpłaconych i operator programów lojalnościowych zaprasza do konkursu. Można w nim wygrać karty podarunkowe (na 500 zł w sieci salonów Duka, na 50 zł do sieci aptek Dbam o zdrowie i do kawiarni Starbucks), a także karnety na festiwal muzyczny Open'er. Konkurs trwa jeszcze tylko do 16 czerwca do północy, a dotyczy m.in. wiedzy o kartach przedpłaconych i podarunkowych. Należy odpowiedzieć na trzy pytania w jak najkrótszym czasie. Szczegóły na stronie www.konkurs.argocard.com Wyniki będą znane już 17 czerwca. (promocja)