Espresso

13 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2011

Gemius rozpoczyna szkolenia dla domów mediowych

„Które kreacje wybrać?”, „Do kogo faktycznie dotrze moja kampania?”, „Jak moja kampania wpływa na nastawienie klientów do marki oraz jakie są powody jej wyboru?” – to pytania, na które musi sobie odpowiedzieć każdy, kto planuje kampanię reklamową. Szkolenie „Cykl życia kampanii”, organizowane przez firmę Gemius Polska dla domów mediowych, ma na celu zaprezentowanie poszczególnych narzędzi i metod badawczych wspierających każdy etap kampanii reklamowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Konkurs Argo Card tylko do 16 czerwca

Argo Card, dostawca kart przedpłaconych i operator programów lojalnościowych zaprasza do konkursu. Można w nim wygrać karty podarunkowe (na 500 zł w sieci salonów Duka, na 50 zł do sieci aptek Dbam o zdrowie i do kawiarni Starbucks), a także karnety na festiwal muzyczny Open'er. Konkurs trwa jeszcze tylko do 16 czerwca do północy, a dotyczy m.in. wiedzy o kartach przedpłaconych i podarunkowych. Należy odpowiedzieć na trzy pytania w jak najkrótszym czasie. Szczegóły na stronie www.konkurs.argocard.com Wyniki będą znane już 17 czerwca.
(promocja)

Poprzednie Następne