1 1 0 16.11.2011Druga odsłona jesiennej kampanii mBanku (wideo)mBank rozpoczyna kampanię reklamową promującą polisy komunikacyjne. W najnowszym spocie telewizyjnym widzowie ponownie zobaczą bohaterów obalających w imieniu banku finansowe mity.
0 3 0 16.11.2011Polski laureat London International AwardsLondon International Awards (LIA) jest jednym z najstarszych konkursów kreatywnych. W tegorocznej edycji brały udział agencje z 79 krajów, które zgłosiły ponad 14 tysięcy prac
2 1 0 16.11.2011Europejska kampania nowego smartfonu Nokii (wideo)Rozpoczyna się europejska kampania reklamowa Nokii Lumia 800 – pierwszego modelu fińskiej marki stworzonego we współpracy z Microsoftem.
0 1 0 16.11.2011Promocja nowej lokaty Volkswagen BankuTrwa miesięczna kampania lokaty Owoc Dnia z oferty Volkswagen Banku. Obejmuje ona działania online oraz w punktach obsługi klienta. Promowany produkt to lokata z codziennym naliczaniem odsetek przekazywanych bezpośrednio na konto klienta.
0 1 0 16.11.2011Valvex wybrał realizatora swej kampanii społecznościowejMarka armatury instalacyjnej i sanitarnej Valvex planuje działania w social media, nastawione na komunikację zarówno z profesjonalistami z branży instalacyjnej, jak i klientami indywidualnymi, poszukującym inspiracji w urządzaniu wnętrz. Realizatorem kampanii będzie agencja Veneo. Twarzą marki pozostanie Piotr Adamski – model znany z roli polskiego hydraulika.
0 3 0 16.11.2011Fanpage Trends – październik 2011Coraz więcej polskich profili na Facebooku przekracza magiczną liczbę stu tysięcy fanów. Najpopularniejszy polski fan page, „Demotywatory”, niebawem pozyska milionowego fana – tak wynika z raportu „Fanpage Trends” za październik, przygotowanego przez zespół Fanpage Trender.
1 1 0 16.11.2011Unimil otworzył Uniwersytet Uwodzenia (wideo)Od 15 listopada działa uczelnia internetowa, która kształci w zakresie uwodzenia. Studenci Uniwersytetu Uwodzenia Unimil Skyn mogą liczyć na dostęp do wiedzy teoretycznej, pomocy naukowych oraz do zajęć praktycznych zaplanowanych w warszawskich, krakowskich i wrocławskich klubach. Akcja potrwa do 17 grudnia 2011.
1 1 0 16.11.2011Raport Symetrii (UX Alliance) o różnicach kulturowych w badaniach użytecznościBadania użyteczności serwisów w różnych krajach na świecie przebiegają w zróżnicowany sposób. Stowarzyszenie UX Alliance wydało raport, który ma pomóc praktykom prowadzącym analizy za granicą w unikaniu błędów.
0 1 0 15.11.2011Tańsze bilety do MultikinaTrwa kampania promocyjna marki Burn oraz sieci kin Multikino, w ramach której można kupić bilet za 5 zł.
0 1 0 15.11.2011TradeTracker Poland uruchamia audience targetingAudience targeting jest metodą komunikacji umożliwiającą dotarcie do konkretnego, pojedynczego użytkownika danej witryny internetowej. Dzięki zastosowaniu nowego narzędzia wydawcy afiliacyjni mogą zwiększyć swoje przychody o wynagrodzenie za produkty i usługi, które nie zostały sprzedane bezpośrednio.