Konkurs Argo Card tylko do 16 czerwca - Marketing przy Kawie
Konkurs Argo Card tylko do 16 czerwca
  • 0
  • 1
13.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Konkurs Argo Card tylko do 16 czerwca

Argo Card, dostawca kart przedpłaconych i operator programów lojalnościowych zaprasza do konkursu. Można w nim wygrać karty podarunkowe (na 500 zł w sieci salonów Duka, na 50 zł do sieci aptek Dbam o zdrowie i do kawiarni Starbucks), a także karnety na festiwal muzyczny Open’er. Konkurs trwa jeszcze tylko do 16 czerwca do północy, a dotyczy m.in. wiedzy o kartach przedpłaconych i podarunkowych. Należy odpowiedzieć na trzy pytania w jak najkrótszym czasie. Szczegóły na stronie www.konkurs.argocard.com Wyniki będą znane już 17 czerwca.
(promocja)

Konkurs jest organizowany wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Emitentów Kart Podarunkowych. Pytania konkursowe dotyczą szerokiego zakresu wiedzy, w szczególności zagadnień dotyczących kart przedpłaconych, elektronicznych instrumentów płatniczych i kart podarunkowych.

Konkurs polega na prawidłowym i najszybszym udzieleniu odpowiedzi na trzy pytania konkursowe. Liczy się czas udzielania prawidłowych odpowiedzi na zestaw trzech pytań. Każdy uczestnik ma trzy próby, które może wykorzystać w dowolnym czasie.

  • Nagroda Główna – karta podarunkowa 500 zł do sieci salonów Duka.
  • Karnety na festiwal Open’er (Gdynia, 1–3 lipca 2011 r.) za zajęcie od 2 do 8 miejsca.
  • Karty podarunkowe 50 zł do sieci aptek Dbam o zdrowie za zajęcie od 9 do 13 miejsca.
  • Karty podarunkowe 50 zł do kawiarni Starbucks za zajęcie od 14 do 20 miejsca.
  • Nagrody gwarantowane – każdy uczestnik konkursu reprezentujący podmiot gospodarczy otrzyma dla swojej firmy kartę podarunkową Argo Gift Card o nominale 300 zł.

Od kart podarunkowych do zarządzania lojalnością

Argo Card od piętnastu lat jest czołowym dostawcą kart plastikowych. Dysponuje najnowocześniejszą linią technologiczną do produkcji i personalizacji kart plastikowych. Świadczy także zlecenia z zakresu zarządzania bazami danych, korespondencji masowej (mailing), wysyłki i dystrybucji produktów (logistyka). Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze programów lojalnościowych.

Firma oferuje kompleksową usługę wdrożenia systemu kart podarunkowych oraz obsługę ich sprzedaży. Dotychczas dostarczała je głównie zagranicznym kontrahentom, jednak karty podarunkowe obecnie stają się coraz popularniejsze również na polskim rynku.

Jako jedyna oferuje ekologiczne karty plastikowe wykonane z biodegradowalnego tworzywa sztucznego LUC-BIO, które ulega całkowitemu rozkładowi w ciągu 39 miesięcy procesu biodegradacji.

Oprócz produkcji kart firma zajmuje się przygotowaniem mailingów oraz ich dystrybucją, a także profesjonalnym doradztwem w zakresie przygotowania pakietu mailingowego, jego układu i zawartości.

Realizacja usług mailingowych odbywa się poprzez Centrum Personalizacji i Mailingu o powierzchni 3000 m2. Zostało ono zaprojektowane w taki sposób, aby spełnić kryteria bezpieczeństwa określone przez międzynarodowe standardy i instytucje certyfikujące. W szczególności została uwzględniona zgodność z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku.

Firma świadczy również usługi pełnego outsourcingu systemów CRM i lojalnościowych. Realizuje pełen cykl działania – od wysyłki mailingu początkowego, poprzez obróbkę odesłanych ankiet, obróbkę danych (eliminacja podwójnych zgłoszeń, korekta adresów), aż po selektywne mailingi.

***
(promocja)

13 czerwca 2011