Digital One w Internecie dla Lipton Ice Tea - Marketing przy Kawie
Digital One w Internecie dla Lipton Ice Tea
  • 0
  • 1
13.06.2011

Digital One w Internecie dla Lipton Ice Tea

Digital One przygotowała launch internetowy nowego produktu Lipton Ice Tea Green Mango. Rozpoczęcie szeroko zakrojonej aktywności w Sieci jest jednym z elementów ogólnopolskiej zintegrowanej kampanii marketingowej promującej nowy smak. Poza Internetem wykorzystywane są także: telewizja, prasa, kino i outdoor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2011

Gemius rozpoczyna szkolenia dla domów mediowych

„Które kreacje wybrać?”, „Do kogo faktycznie dotrze moja kampania?”, „Jak moja kampania wpływa na nastawienie klientów do marki oraz jakie są powody jej wyboru?” – to pytania, na które musi sobie odpowiedzieć każdy, kto planuje kampanię reklamową. Szkolenie „Cykl życia kampanii”, organizowane przez firmę Gemius Polska dla domów mediowych, ma na celu zaprezentowanie poszczególnych narzędzi i metod badawczych wspierających każdy etap kampanii reklamowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Konkurs Argo Card tylko do 16 czerwca

Argo Card, dostawca kart przedpłaconych i operator programów lojalnościowych zaprasza do konkursu. Można w nim wygrać karty podarunkowe (na 500 zł w sieci salonów Duka, na 50 zł do sieci aptek Dbam o zdrowie i do kawiarni Starbucks), a także karnety na festiwal muzyczny Open'er. Konkurs trwa jeszcze tylko do 16 czerwca do północy, a dotyczy m.in. wiedzy o kartach przedpłaconych i podarunkowych. Należy odpowiedzieć na trzy pytania w jak najkrótszym czasie. Szczegóły na stronie www.konkurs.argocard.com Wyniki będą znane już 17 czerwca.
(promocja)