0 1 0 0 0 30.06.2011Stabilizacja nastrojów w czerwcuCzerwiec przyniósł niewielką poprawę w nastrojach konsumentów. Po wcześniejszej długotrwałej tendencji spadkowej jest to trzeci miesiąc z rzędu, w którym mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) rośnie. W czerwcu wzrost ten jest niewielki – o ponad 1 punkt, obecny poziom wskaźnika to 84,8 pkt. Ponieważ zmiana jest nieznaczna, można powiedzieć, że od dwóch miesięcy optymizm konsumentów w Polsce jest stabilny.
0 1 0 0 0 30.06.2011Huggies promuje zdrowotne właściwości pływaniaAgencja Laboratorium Komunikacji współprowadzi kampanię promocyjną produktu Little Swimmers marki Huggies. Pod hasłem „Pływajcie zdrowo. Resztą zajmie się Huggies Little Swimmers” powstał ogólnopolski program wspierający rozwój niemowląt przez zabawę i pływanie.
0 1 0 0 0 30.06.2011MySpace ostatecznie sprzedanyNależąca do medialnego magnata Ruperta Murdocha firma News Corporation ostatecznie sprzedała serwis społecznościowy MySpace. Spekulacje na ten temat trwały od dłuższego czasu.
0 1 0 0 0 30.06.2011Mija termin zgłoszeń do Effie Awards 2011Do dzisiaj można zgłaszać prace w 12. edycji Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards 2011, organizowanego przez Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
0 1 0 0 0 30.06.2011Sieć restauracji Da Grasso wybrała dom mediowyW przetargu na kompleksową obsługę tej największej w Polsce sieć pizzerii i restauracji, składająca się z ponad 200 lokali w blisko 150 miastach, zwyciężył dom mediowy Arena Media Communications.
0 1 0 0 0 30.06.2011Uchronić przed fonoholizmemTrwa ogólnopolska kampania „Uwaga! Fonoholizm”, której celem jest przeciwdziałanie nadmiernemu korzystaniu przez młodzież z telefonów komórkowych. Akcja adresowana jest do nauczycieli, uczniów i rodziców.
0 1 0 0 0 30.06.2011Bezpieczeństwo na nośnikach reklamy zewnętrznejW czerwcu na nośnikach reklamy zewntrznej firmy Cityboard Media promowany był Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa – ogólnopolska akcja organizowana po raz drugi przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.
0 1 0 0 0 30.06.2011Think Kong poprowadzi kampanię promującą dialog społecznyAgencja interaktywna Think Kong przygotowuje na zlecenie NSZZ „Solidarność” kampanię on-line, której celem jest promocja dialogu między pracodawcami, a pracownikami w firmach sektora handlu i ochrony. Planowane działania to m.in. stworzenie platformy społecznościowej dla pracowników obu grup, realizacja działań w social media oraz przygotowanie i emisja reklam.
0 1 0 0 0 30.06.2011GlaxoSmithKline wybrał agencje do obsługi kampanii edukacyjnejDwie spółki należące do McCann Worldgroup: Weber Shandwick i Momentum Worldwide zostały wybrane do obsługi ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dni Konsultacji Stomatologicznych”. Akcja obejmuje działania dla trzech marek producenta: Sensodyne, Parodontax i Corega.
0 1 0 0 0 30.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSystemy lojalnościowe także dla MSPRynek programów lojalnościowych okrzepł w Polsce. Po pewnej stagnacji z lat 2007-2009, dzięki wejściu dużych programów multipartnerskich powstał nowy impuls rozwojowy. Budowanie lojalności nowoczesnymi metodami to już nie tylko domena największych firm. Mniejsi gracze też mogą sobie pozwolić na własny system lojalnościowy. Zamiast pieczątek i naklejek mogą wybrać gotowe rozwiązania informatyczne, nierzadko mocno zaawansowane pod względem wykorzystywanych narzędzi i mechanizmów.