0 1 0 0 0 28.06.2011Lipcowe Avanti z dwoma okładkamiLipcowy numer miesięcznika "Avanti" ukaże się w dwóch wersjach - z dwoma okładkami i w dwóch formatach. Każda z okładek przedstawia modelkę w wakacyjnej stylizacji i podaje informacje o najciekawszych tematach numeru. Wydanie będzie promowane w prasie, w internecie oraz radiu.
0 1 0 0 0 28.06.2011Bobovita wciąga do gryAgencja OS3 przygotowała serwis konkursowy dla marki BoboVita – Jogurciki Malucha. W ramach projektu agencja odpowiada za stworzenie mechanizmu konkursowego, prace graficzne oraz kreacje do kampanii.
0 1 0 0 0 28.06.2011Konkurs na tekst promujący poznański stadionNowy Stadion Miejski w Poznaniu organizuje konkurs na tekst promujący obiekt. Nagrodą jest kolacja we dwoje na 43 tysięcznym obiekcie.
0 1 0 0 0 28.06.2011PZU przygotowuje przetarg na obsługę reklamowąGrupa PZU podjęła decyzję o rozpoczęciu postępowania przetargowego. Dotychczas do agencji trafiła prośba o przesłanie dokumentów uwierzytelniających. Na podstawie ich oceny zostaną wybrane firmy, które zaproszone zostaną do przetargu.
0 1 0 0 0 28.06.2011Kampania deski dla młodychAgencja Kreatywna Pompidou wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i kreację materiałów wprowadzających na rynek deskę Young – nowy produkt firmy Barlinek.
0 1 0 0 0 28.06.2011Marka Ludwik nagrodzonaMarka Ludwik zdobyła dwie nagrody w konkursach konsumenckich i kupieckich. W maju 2011 roku wyróżniona tytułem Marki Godnej Zaufania, przyznawanej przez wydawnictwo Reader’s Digest. Marka zdobyła również statuetkę Złoty Paragon 2011 w konkursie czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”.
0 1 0 0 0 28.06.2011Nowi członkowie IAADo grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyły agencje reklamowe – Maik z Lublina oraz Orangeblue z Poznania.
0 1 0 0 0 28.06.2011Dwie agencje w drugim etapie przetargu Grupy ŻywiecW przetargu Grupy Żywiec na obsługę ATL dla marki Żywiec do dalszego etapu przeszły Agencje PZL i G2. Obecnie agencje otrzymały debrief i dopracowują koncepcje zaprezentowane w pierwszym etapie.
0 1 0 0 0 28.06.2011Converse na Heineken Open’er FestivalMarka Converse, która od lat wiąże swoją działalność z muzyką, została partnerem Heineken Open’er Festival. Na gdyńskim lotnisku Kosakowo marka przygotuje specjalną strefę dla fanów muzyki. Wszystko pod hasłem „The right to…” (Prawo do...).
0 1 0 0 0 28.06.2011Planet PR w GlobalCom PR-NetworkW czerwcu agencja Planet PR dołączyła do międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR i marketingowych GlobalCom PR-Network, stając się jej oficjalnym partnerem w Polsce.