Think Kong poprowadzi kampanię promującą dialog społeczny
  • 0
  • 1
30.06.2011

Think Kong poprowadzi kampanię promującą dialog społeczny

Agencja interaktywna Think Kong przygotowuje na zlecenie NSZZ „Solidarność” kampanię on-line, której celem jest promocja dialogu między pracodawcami, a pracownikami w firmach sektora handlu i ochrony. Planowane działania to m.in. stworzenie platformy społecznościowej dla pracowników obu grup, realizacja działań w social media oraz przygotowanie i emisja reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54566 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Systemy lojalnościowe także dla MSP

Rynek programów lojalnościowych  okrzepł w Polsce. Po pewnej stagnacji z lat 2007-2009, dzięki wejściu dużych programów multipartnerskich powstał nowy impuls rozwojowy. Budowanie lojalności nowoczesnymi metodami to już nie tylko domena największych firm. Mniejsi gracze też mogą sobie pozwolić na własny system lojalnościowy. Zamiast pieczątek i naklejek mogą wybrać gotowe rozwiązania informatyczne, nierzadko mocno zaawansowane pod względem wykorzystywanych narzędzi i mechanizmów.

29 czerwca 2011