GlaxoSmithKline wybrał agencje do obsługi kampanii edukacyjnej - Marketing przy Kawie
GlaxoSmithKline wybrał agencje do obsługi kampanii edukacyjnej
  • 0
  • 1
30.06.2011

GlaxoSmithKline wybrał agencje do obsługi kampanii edukacyjnej

Dwie spółki należące do McCann Worldgroup: Weber Shandwick i Momentum Worldwide zostały wybrane do obsługi ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dni Konsultacji Stomatologicznych”. Akcja obejmuje działania dla trzech marek producenta: Sensodyne, Parodontax i Corega.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Systemy lojalnościowe także dla MSP

Rynek programów lojalnościowych  okrzepł w Polsce. Po pewnej stagnacji z lat 2007-2009, dzięki wejściu dużych programów multipartnerskich powstał nowy impuls rozwojowy. Budowanie lojalności nowoczesnymi metodami to już nie tylko domena największych firm. Mniejsi gracze też mogą sobie pozwolić na własny system lojalnościowy. Zamiast pieczątek i naklejek mogą wybrać gotowe rozwiązania informatyczne, nierzadko mocno zaawansowane pod względem wykorzystywanych narzędzi i mechanizmów.

29 czerwca 2011