0 1 0 0 0 11.08.2011ARBOinteractive na XXI Forum Ekonomicznym w KrynicyWe wrześniu w Krynicy-Zdrój odbędzie się XXI Forum Ekonomiczne, najważniejsze spotkanie polityków i przedsiębiorców w Europie Środkowej i Wschodniej. W tym roku oficjalnym partnerem Forum będzie ARBOinteractive, które jest organizatorem jednego z paneli, pod tytułem „Gospodarka cyfrowa – jak w pełni korzystać z jej możliwości?”.
0 1 0 0 1 11.08.2011Ballantine’s liderem whisky w PolsceWedług danych firmy badawczej AC Nielsen udziały rynkowe marki Ballantine’s Finest w całej kategorii whisky w czerwcu br, wyniosły 27 proc., dając jej tym samym pozycję whisky nr 1 na polskim rynku.
0 1 0 0 0 10.08.2011Profi Credit przedłuża umowę z IDM Media TeamAgencja IDM Media Team podpisała umowę na czas nieokreślony na obsługę Profi Credit. Kontrakt jest wynikiem wygranego przeglądu ofert. Agencja będzie odpowiadać za obsługę działań sprzedażowych firmy w Internecie.
0 1 0 0 0 10.08.2011Grupa Worldcom PR zmierzy efektywność działań PRGrupa Worldcom PR, czołowa organizacja zrzeszająca firmy public relations z całego świata, 10 sierpnia ogłosiła rozpoczęcie wdrażania Barcelona Declaration of Measurement Principles – międzynarodowego zestawu zasad pomiaru efektywności działań PR.
0 3 0 0 0 10.08.2011Nowa sieć sklepów detalicznych Gama: co najmniej cztery nowe placówki miesięcznieSpółka Partnerski Serwis Detaliczny z Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, chce otworzyć do końca roku co najmniej 20 nowych placówek pod szyldem Gama, a w przyszłym rozbudować sieć o kolejne 50 sklepów. Od czerwca działają już cztery sklepy nowej spółdzielczej sieci – w Zakopanem, Stąporkowie, Hajnówce i Kielcach. Najbliższe otwarcia planowane są natomiast w Chełmie, Lubartowie, Kołobrzegu, Pruszczu Gdańskim, Dobrym Mieście i Pułtusku.
0 2 0 0 0 10.08.2011Dużo się pisze o polskiej prezydencjiNa podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki. Przeciętnie w lipcu 2011 roku statystyczny Polak miał szansę zetknąć się z informacją na temat prezydencji aż 821 razy – podała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów. Zdecydowanie największy udział miały w tym wyniku portale internetowe.
1 2 0 0 0 10.08.2011Kampania „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” (wideo)Do wizyty na Mazowszu ma zachęcić emitowana od początku sierpnia kampania organizowana przez samorząd województwa mazowieckiego. Ma ona na celu zaprezentowanie walorów turystycznych, przyrodniczych i kulturowych regionu oraz pobudzenie turystycznego ruchu weekendowego, a skierowana jest do mieszkańców województwa mazowieckiego.
0 2 0 0 0 10.08.2011Firefox liderem wśród przeglądarek, iPad umacnia się na rynku urządzeń mobilnychDane na temat rynków internetowych, gromadzone w serwisach gemiusRanking obejmujących kilkanaście krajów Europy Środkowo-Wschodniej i MENA pokazują, że ostatnie pół roku było czasem istotnych przetasowań na rynku. W pierwszej połowie 2011 r. w danych zebranych w serwisach gemiusRanking można zaobserwować zwycięstwo przeglądarki Mozilla Firefox nad Microsoft Internet Explorerem, jak i pierwsze efekty wprowadzenia nowego cyklu wydawniczego przez fundację Mozilla. Z kolei tendencje na rynku urządzeń mobilnych wskazują, że w kolejnych miesiącach możemy spodziewać się interesującego pojedynku, który prawdopodobnie zakończy się zwycięstwem iPada. Gemius prezentuje raport: „Trendy na rynku internetowym w I połowie 2011 roku”.
0 1 0 0 0 10.08.2011Warzywa i owoce w diecie dzieci w kampanii „5 porcji…”Agencja HealthThink Public Relations zajmie się wdrożeniem kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku II”, organizowanej przez Krajową Unię Producentów Soków. Projekt skierowany jest do uczniów klas I–III szkół podstawowych, nauczycieli, rodziców i ma na celu kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród dzieci w wieku szkolnym.
1 1 0 0 0 10.08.2011Kampania nowego zapachu Axe Excite (wideo)Axe Excite, nowy wariant zapachowy marki Axe, został stworzony przez Ann Gottlieb – kreatorkę wielu kultowych perfum. Kampania Excite rozpoczęła się w sierpniu i obejmie całą paletę działań TTL. Gwiazdą emitowanych na całym świecie filmów reklamowych Axe Excite jest polska modelka – Magdalena Klebańska.