Grupa Worldcom PR zmierzy efektywność działań PR
  • 0
  • 1
10.08.2011

Grupa Worldcom PR zmierzy efektywność działań PR

Grupa Worldcom PR, czołowa organizacja zrzeszająca firmy public relations z całego świata, 10 sierpnia ogłosiła rozpoczęcie wdrażania Barcelona Declaration of Measurement Principles – międzynarodowego zestawu zasad pomiaru efektywności działań PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 sierpnia 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2011

Nowa sieć sklepów detalicznych Gama: co najmniej cztery nowe placówki miesięcznie

Spółka Partnerski Serwis Detaliczny z Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, chce otworzyć do końca roku co najmniej 20 nowych placówek pod szyldem Gama, a w przyszłym rozbudować sieć o kolejne 50 sklepów. Od czerwca działają już cztery sklepy nowej spółdzielczej sieci – w Zakopanem, Stąporkowie, Hajnówce i Kielcach. Najbliższe otwarcia planowane są natomiast w Chełmie, Lubartowie, Kołobrzegu, Pruszczu Gdańskim, Dobrym Mieście i Pułtusku.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2011

Dużo się pisze o polskiej prezydencji

Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki. Przeciętnie w lipcu 2011 roku statystyczny Polak miał szansę zetknąć się z informacją na temat prezydencji aż 821 razy – podała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów. Zdecydowanie największy udział miały w tym wyniku portale internetowe.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2011

Firefox liderem wśród przeglądarek, iPad umacnia się na rynku urządzeń mobilnych

Dane na temat rynków internetowych, gromadzone w serwisach gemiusRanking obejmujących kilkanaście krajów Europy Środkowo-Wschodniej i MENA pokazują, że ostatnie pół roku było czasem istotnych przetasowań na rynku. W pierwszej połowie 2011 r. w danych zebranych w serwisach gemiusRanking można zaobserwować zwycięstwo przeglądarki Mozilla Firefox nad Microsoft Internet Explorerem, jak i pierwsze efekty wprowadzenia nowego cyklu wydawniczego przez fundację Mozilla. Z kolei tendencje na rynku urządzeń mobilnych wskazują, że w kolejnych miesiącach możemy spodziewać się interesującego pojedynku, który prawdopodobnie zakończy się zwycięstwem iPada. Gemius prezentuje raport: „Trendy na rynku internetowym w I połowie 2011 roku”.