Warzywa i owoce w diecie dzieci w kampanii „5 porcji...”
  • 0
  • 1
10.08.2011

Warzywa i owoce w diecie dzieci w kampanii „5 porcji…”

Agencja HealthThink Public Relations zajmie się wdrożeniem kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku II”, organizowanej przez Krajową Unię Producentów Soków. Projekt skierowany jest do uczniów klas I–III szkół podstawowych, nauczycieli, rodziców i ma na celu kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród dzieci w wieku szkolnym. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2011

Xevin Investments zainwestował w FanpageAd

FanpageAd to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie stronami marek na Facebooku – wspólny projekt Facead i Interactive Research Center. Narzędzie umożliwia dokładną selekcję monitorowanych stron, łączenie stron fanowskich w dowolne grupy. Dzięki nowemu narzędziu można określić takie wskaźniki, jak share of voice, średni przyrost liczby fanów czy sam zasięg marki. Można również porównać stronę marki z dowolną inną stroną na Facebooku.