0 1 0 0 0 11.08.2011Polskie eliminacje Eurobest Young Creatives IntegratedDo 1 września trwają zgłoszenia do polskich eliminacji Eurobest Young Creatives. Konkurs skierowany jest do młodych, kreatywnych pracowników branży komunikacji marketingowej. Zwycięzcy wyjadą na finały do Lizbony.
0 1 0 0 0 11.08.2011Kampania na rzecz recyklingu samochodówŚwiętokrzyska kampania społeczna „Auto do nieba” rozpoczynająca się 14 sierpnia ma pokazać, że legalny demontaż pojazdów (zgodny z Ustawą o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji) to drugie życie dla samochodu oraz uniknięcie problemów i kar dla dotychczasowego właściciela.
0 1 0 0 0 11.08.2011Ranking celebrytów: Robert Janowski najbardziej dochodowy dla telewizjiKtórzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym półroczu tego roku najwięcej dla swoich stacji? Listę zwycięzców raportu TV Flash, autorstwa domu mediowego PanMedia Western, otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia?” (TVP1), który w pierwszej połowie 2011 roku zarobił dla tej stacji 78,3 mln zł.
0 1 0 0 0 11.08.2011Euro RSCG Warsaw dla Neckermann PolskaAgencja Euro RSCG Warsaw rozpoczęła współpracę z Neckermann Polska w zakresie obsługi działań reklamowych i wizerunkowych. Agencja została wybrana przez klienta w wyniku przeglądu ofert.
0 1 0 0 0 11.08.2011Indesit angażuje się w piłkę nożnąIndesit, producent sprzętu AGD, podpisał międzynarodowe umowy sponsorskie z czterema europejskimi klubami piłkarskimi: Arsenalem Londyn, AC Milan, Paris Saint-Germain oraz Szachtarem Donieck. Firma będzie także obecna podczas meczów polskiej Ekstraklasy.
1 1 0 0 0 11.08.2011Ewa Farna promuje zapach Oriflame (wideo)W Internecie trwa promocja Oriflame Rock Angel – zapachu sygnowanego przez piosenkarkę Ewę Farną. Akcja, m.in. w Interii i serwisach tematycznych, potrwa do 14 sierpnia.
0 1 0 0 0 11.08.2011Nowy klient agencji Passion PRAgencja Passion Public Relations pracuje dla polskiego oddziału belgijskiej firmy. Plastivan od ponad czterdziestu lat zajmuje się produkcją i dystrybucją profili budowlanych i wykończeniowych z PVC do różnych zastosowań.
0 1 0 0 0 11.08.2011Diageo uczy robić drinkiDiageo, właściciel takich marek, jak Smirnoff, Johnnie Walker, Captain Morgan czy J&B, zaproponował konsumentom wakacyjną akcję edukacyjną pod hasłem „Świetny drink? Nic prostszego!”. Za koncepcję, kreację oraz realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego SF1.
0 1 0 0 0 11.08.2011Początek kampanii kremów AflavicFirma Polfarmex, właściciel marki Aflavic, rozpoczyna kampanię reklamową obejmującą działania w radiu i Internecie oraz PR.
0 1 0 0 0 11.08.2011Infortrend w portfolio ITBC CommunicationDo grona stałych klientów ITBC Communication dołączył Infortrend, producent systemów pamięci masowej, wykorzystywanych przez średnie i duże przedsiębiorstwa w różnych sektorach gospodarki. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania media relations i wsparcie przy wprowadzeniu marki na polski rynek.