0 1 0 0 0 10.08.2011JWT Warszawa i Lego Polska podpisały umowę o współpracyAgencja JWT Warszawa od kwietnia tego roku rozpoczęła współpracę z Lego Polska. Obydwie strony podpisały umowę dotyczącą obsługiwania marki Duplo i wykonywania w jej zakresie szeroko pojętych działań reklamowych i promocyjnych.
2 1 0 0 0 10.08.2011Zamieszki w Londynie: Levi’s i Visit Britain zawieszają kampanie reklamowe (wideo)Zamieszki w Londynie zmuszają do zmiany planów największych reklamodawców. Kampanię zachęcającą do odwiedzin Wysp Brytyjskich przerwała organizacja Visit Britain, podobnie uczynił Levi’s z pierwszą globalną kampanią reklamową w historii marki.
0 1 0 0 0 10.08.2011Xevin Investments zainwestował w FanpageAdFanpageAd to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie stronami marek na Facebooku – wspólny projekt Facead i Interactive Research Center. Narzędzie umożliwia dokładną selekcję monitorowanych stron, łączenie stron fanowskich w dowolne grupy. Dzięki nowemu narzędziu można określić takie wskaźniki, jak share of voice, średni przyrost liczby fanów czy sam zasięg marki. Można również porównać stronę marki z dowolną inną stroną na Facebooku.
0 1 0 0 0 10.08.2011Sklepy internetowe na nośnikach digital signageSklepy i serwisy internetowe, aby dotrzeć do masowego klienta, umieszczają reklamy nie tylko w telewizji czy na tradycyjnych billboardach, ale również na wielkoformatowych nośnikach LED TV.
0 1 0 0 1 9.08.2011Doświadczenie z korporacji, wpływ na strategię w mniejszych firmachWedług badania Antal Global Snapshot, 36% pracodawców w branży FMCG deklaruje zatrudnianie specjalistów i menedżerów pod koniec drugiego i na początku trzeciego kwartału. Obecnie ciekawą pracę znaleźć mogą szczególnie marketerzy i pracownicy działów sprzedaży. Marketerzy najwięcej zarabiają w dużych korporacjach, ale są skłonni zrezygnować z przywilejów na rzecz większej możliwości wpływu na strategię marketingową w mniejszych firmach.
0 1 0 0 0 9.08.2011Gemius będzie realizował badania widowni internetowej na SłowacjiIAB Słowacja, organizacja zrzeszająca lokalnych przedstawicieli branży internetowej ogłosiła, że od 1 stycznia 2012 r. Gemius – we współpracy z firmą Mediaresearch Slovakia – będzie realizował kolejną falę badania widowni internetowej na Słowacji. Kontrakt podpisano na trzy lata.
0 1 0 0 0 9.08.2011Nowe marki w portfolio TBWAPRAgencja TBWAPR rozpoczyna współpracę z AB Foods Polska, firmą należącą do międzynarodowego koncernu z sektora spożywczego, jednego z największych producentów żywności w Europie. Zadaniem agencji jest doradztwo strategiczne w zakresie brand PR oraz prowadzenie biura prasowego marek Blue Dragon, Patak's oraz Twinings.
0 1 0 0 0 9.08.2011Adv.pl członkiem międzynarodowego stowarzyszenia YamondoAgencja Adv.pl z Grupy Adv dołączyła do grona partnerów międzynarodowego stowarzyszenia Yamondo. Jest pierwszym i jak na razie jedynym polskim członkiem tej organizacji.
0 3 0 0 1 9.08.2011Akcja ambientowa dla serwisu Tablica.plW Warszawie i Poznaniu 5 sierpnia rozpoczęła się akcja przenoszenia „Wiszących Gdzie Popadnie Ogłoszeń” na stronę Tablica.pl. Akcja oczyszczania miast z ogłoszeń naklejanych na słupy, skrzynki, szyby i inne niedozwolone miejsca będzie miała drugi etap od 10 sierpnia.
0 1 0 0 0 9.08.2011Betfair Mobile reklamuje się na pośladkachPodczas najbliższego turnieju piłki plażowej w Londynie brytyjskie siatkarki plażowe Zara Dampney i Shauna Mullin będą w niekonwencjonalny sposób reklamować giełdę zakładów Betfair. Zamiast zwykłego logotypu na pośladkach zawodniczek (na bikini) pojawi się specjalny kod QR, który po zeskanowaniu lub zrobieniu zdjęcia telefonem komórkowym połączy posiadacza tego urządzenia ze stroną internetową firmy.