0 3 0 0 0 16.08.2011Stacji tematycznych słucha co dzień 2,5 mln PolakówCodziennie średnio 2,5 mln osób w Polsce słucha wąsko wyspecjalizowanych tematycznie rozgłośni radiowych. To atrakcyjna, bo bardzo precyzyjnie wyselekcjonowana i drobiazgowo dobrana grupa docelowa.
0 1 0 0 0 16.08.2011Start promocji marki Winiary w sklepach CarrefourOd 17 sierpnia do 9 października trwać będzie promocja marki Winiary w sklepach Carrefour, zorganizowana dla posiadaczy kart programu lojalnościowego Rodziynka. Autorem konceptu akcji i materiałów do niej oraz realizatorem działań jest polski oddział agencji marketingu zintegrowanego Linea Recta.
0 1 0 0 0 16.08.2011Konkurs marki Levi’s na projekt muraluOd 16 sierpnia do 10 września br. można nadsyłać zgłoszenia projektów malowideł ściennych inspirowanych ideą „Go Forth” - najnowszej kampanii marki Levi’s. Nie trzeba być profesjonalnym grafikiem ani twórcą street-artu. Wystarczy czuć się pionierem. Mural według zwycięskiego projektu zostanie zrealizowany na jednej ze ścian w centrum Warszawy.
0 1 0 0 0 16.08.2011Warsztaty w studio kulinarnym Piotra KucharskiegoMarka Mastercook rozpoczęła współpracę z Piotrem Kucharskim, zwycięzcą II edycji show „Gotuj o wszystko”, emitowanego w telewizji TVN. Celem projektu jest promowanie nowoczesnych urządzeń kuchennych z oferty firmy.
0 1 0 0 0 16.08.2011„Miasto Kobiet” połączy Kraków z WarszawąOd siedmiu lat w Krakowie, od września także w Warszawie. Magazyn „Miasto Kobiet”, przełamując stereotypy, połączy w jednym czasopiśmie treści skierowane do warszawskich i krakowskich czytelniczek. Pierwszy krakowsko-warszawski numer pojawi się w obydwu miastach w połowie września.
1 2 0 0 4 16.08.2011KFC: „So Good” zamiast „Life tastes great!” (wideo)W rozpoczętej 12 sierpnia kampanii wizerunkowej KFC „Poznaj nas bliżej!” po raz pierwszy pojawia się nowe hasło marki – „So Good”, w miejsce dotychczasowego „Life tastes great!”. Autorami strategii komunikacji 360° dotyczącej zmian i nowej akcji są: zespół KFC oraz agencja Red8 Communications.
0 1 0 0 0 16.08.2011„Tu Byłem w mBanku” – konkurs z kodami QROd 2 sierpnia do 30 września klienci mBanku mogą wygrywać smartfony, słuchawki do telefonów i akcesoria w konkursie, który promowany jest z wykorzystaniem technologii mobilnych. Przygotowano reklamy na urządzenia przenośne, plakaty outdoorowe i naklejki z kodami QR.
1 1 0 0 0 16.08.2011Kolejne gadające sztućce w spotach Łowicza (wideo)Rozpoczyna się telewizyjna odsłona kampanii „Łowicz – dziś na obiad“. Promuje ona rynkowy debiut tzw. mokrych fiksów, czyli produktów łączących cechy sosu z torebki oraz ze słoika. Działania prowadzone są również w prasie, Internecie oraz miejscach sprzedaży. Realizatorem kampanii jest agencja Red8 Advertising.
1 1 0 0 0 16.08.2011Kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK” (wideo)Na zlecenie Stowarzyszenia Życie po Przeszczepie przygotowana została kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK”. Jej celem jest propagowanie społecznej akceptacji dla transplantacji oraz przekonanie Polaków do podpisywania tzw. oświadczenia woli (zgody na pobranie po śmierci narządów na przeszczepy). Realizatorem działań jest, podobnie jak w poprzednich latach, agencja reklamowa Goahead.
0 1 0 0 0 16.08.2011Alior Bank rozwija sieć placówek partnerskichOtwierając placówkę partnerską Alior Banku, można liczyć na wypłacany do końca roku ryczałt w wysokości 12 tys. złotych do wykorzystania na cele związane z adaptacją lokalu, a także na wsparcie sprzętowe i reklamowe. To specjalna oferta Banku dla nowych partnerów, szczególnie z mniejszych miejscowości. W miastach poniżej 30 tys. mieszkańców partnerzy mogą liczyć na wyłączność współpracy z Alior Bankiem.