„Tu Byłem w mBanku” – konkurs z kodami QR
  • 0
  • 1
16.08.2011

„Tu Byłem w mBanku” – konkurs z kodami QR

Od 2 sierpnia do 30 września klienci mBanku mogą wygrywać smartfony, słuchawki do telefonów i akcesoria w konkursie, który promowany jest z wykorzystaniem technologii mobilnych. Przygotowano reklamy na urządzenia przenośne, plakaty outdoorowe i naklejki z kodami QR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2011

Kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK” (wideo)

Na zlecenie Stowarzyszenia Życie po Przeszczepie przygotowana została kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK”. Jej celem jest propagowanie społecznej akceptacji dla transplantacji oraz przekonanie Polaków do podpisywania tzw. oświadczenia woli (zgody na pobranie po śmierci narządów na przeszczepy). Realizatorem działań jest, podobnie jak w poprzednich latach, agencja reklamowa Goahead.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2011

Alior Bank rozwija sieć placówek partnerskich

Otwierając placówkę partnerską Alior Banku, można liczyć na wypłacany do końca roku ryczałt w wysokości 12 tys. złotych do wykorzystania na cele związane z adaptacją lokalu, a także na wsparcie sprzętowe i reklamowe. To specjalna oferta Banku dla nowych partnerów, szczególnie z mniejszych miejscowości. W miastach poniżej 30 tys. mieszkańców partnerzy mogą liczyć na wyłączność współpracy z Alior Bankiem.

15 sierpnia 2011