Kolejne gadające sztućce w spotach Łowicza (wideo)
  • 1
  • 1
16.08.2011

Kolejne gadające sztućce w spotach Łowicza (wideo)

Rozpoczyna się telewizyjna odsłona kampanii „Łowicz – dziś na obiad“. Promuje ona rynkowy debiut tzw. mokrych fiksów, czyli produktów łączących cechy sosu z torebki oraz ze słoika. Działania prowadzone są również w prasie, Internecie oraz miejscach sprzedaży. Realizatorem kampanii jest agencja Red8 Advertising.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2011

Kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK” (wideo)

Na zlecenie Stowarzyszenia Życie po Przeszczepie przygotowana została kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK”. Jej celem jest propagowanie społecznej akceptacji dla transplantacji oraz przekonanie Polaków do podpisywania tzw. oświadczenia woli (zgody na pobranie po śmierci narządów na przeszczepy). Realizatorem działań jest, podobnie jak w poprzednich latach, agencja reklamowa Goahead.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2011

Alior Bank rozwija sieć placówek partnerskich

Otwierając placówkę partnerską Alior Banku, można liczyć na wypłacany do końca roku ryczałt w wysokości 12 tys. złotych do wykorzystania na cele związane z adaptacją lokalu, a także na wsparcie sprzętowe i reklamowe. To specjalna oferta Banku dla nowych partnerów, szczególnie z mniejszych miejscowości. W miastach poniżej 30 tys. mieszkańców partnerzy mogą liczyć na wyłączność współpracy z Alior Bankiem.

15 sierpnia 2011