KFC: „So Good” zamiast „Life tastes great!” (wideo)
  • 1
  • 2
16.08.2011

KFC: „So Good” zamiast „Life tastes great!” (wideo)

W rozpoczętej 12 sierpnia kampanii wizerunkowej KFC „Poznaj nas bliżej!” po raz pierwszy pojawia się nowe hasło marki – „So Good”, w miejsce dotychczasowego „Life tastes great!”. Autorami strategii komunikacji 360° dotyczącej zmian i nowej akcji są: zespół KFC oraz agencja Red8 Communications.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Zbigniew

13 lat temu

Zakręceni jak słoik

Czy jakiś szanowny przedstawiciel Agencji (nazwy nie pomnę) może mi wytłumaczyć, dlaczego w kraju (dla ułatwienia - chodzi o Polskę) w którym znajomość języka angielskiego jest relatywnie nikła (nawet wśród tych, którzy się tego języka teoretycznie uczą na licznych uczelniach komercyjnych) przekaz reklamowy jest sformułowany w tymże języku. Mało tego, odbiorcy każe się zidentyfikować zmianę intencji przekazu poprzedniego i obecnego. Jeśli jeszcze okazałoby się, że ktoś za tą paranoiczną koncepcję wziął pieniądze, to zaiste żyjemy w dziwnym kraju.

Rozwiń komentarze

16 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
16.08.2011

Kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK” (wideo)

Na zlecenie Stowarzyszenia Życie po Przeszczepie przygotowana została kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK”. Jej celem jest propagowanie społecznej akceptacji dla transplantacji oraz przekonanie Polaków do podpisywania tzw. oświadczenia woli (zgody na pobranie po śmierci narządów na przeszczepy). Realizatorem działań jest, podobnie jak w poprzednich latach, agencja reklamowa Goahead.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
16.08.2011

Alior Bank rozwija sieć placówek partnerskich

Otwierając placówkę partnerską Alior Banku, można liczyć na wypłacany do końca roku ryczałt w wysokości 12 tys. złotych do wykorzystania na cele związane z adaptacją lokalu, a także na wsparcie sprzętowe i reklamowe. To specjalna oferta Banku dla nowych partnerów, szczególnie z mniejszych miejscowości. W miastach poniżej 30 tys. mieszkańców partnerzy mogą liczyć na wyłączność współpracy z Alior Bankiem.