0 3 0 0 0 29.07.2011Polskie dworce po akcji Let’s Color28 maja Warszawa-Powiśle, 25 czerwca Sopot Główny i 23 lipca Kraków-Płaszów – tak kolejno nabierały koloru dworce kolejowe w ramach akcji Dulux Let’s Color. Znalazło się wielu chętnych do tego, by pod kierownictwem zaangażowanych w kampanię artystów ozdabiać dworcowe budynki kolorowymi wzorami i motywami oddającymi specyfikę poszczególnych miast.
1 1 0 0 9 29.07.2011„Zasługują na prawdę” – nowy spot PiS (wideo)Od 29 do 31 lipca przed głównymi serwisami informacyjnymi emitowany będzie dwuminutowy spot Prawa i Sprawiedliwości, poświęcony pamięci Lecha i Marii Kaczyńskich.
0 1 0 0 0 29.07.2011Ibuprom Max promowany również w InternecieKampania spotowa Ibupromu Max z portfolio USP Zdrowie od 27 lipca wspierana jest działaniami online.
0 2 0 0 0 29.07.2011Półtora tysiąca obiadów dzięki SMS-owym okruszkomW połowie czerwca zakończyła się akcja „Okruszki to za mało”, realizowana dla PCK przez agencję Saatchi & Saatchi. Jej celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Poza ukazaniem skali problemu udało się osiągnąć również konkretny efekt – dzięki pomocy warszawskich restauratorów Polski Czerwony Krzyż mógł przygotować prawie 1500 ciepłych posiłków dla swoich małych podopiecznych.
0 1 0 0 0 29.07.2011„Powrót do szkoły” – kampania SOS Wioski DziecięceZ początkiem sierpnia wystartuje kampania „Powrót do szkoły”, prowadzona przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Jej celem jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej i zagrożonych jej utratą.
0 1 0 0 0 29.07.2011Spółka Infornext.pl zmienia nazwę na Next.plWydawca serwisów takich jak Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Rynekmedyczny.pl czy Commed.pl skraca swą dotychczasową nazwę Infornext.pl i pracuje nad nowymi serwisami w kluczowych dla siebie kategoriach. Jako Next.pl chce zająć pozycję lidera przede wszystkim wśród serwisów z kategorii „zdrowie” oraz „styl życia”.
0 10 0 0 0 29.07.2011Uti.pl zatrudnił e-hostessy: pokazują zdjęcia i doradzająW lipcu wystartowała kampania internetowa serwisu Uti.pl, w której hostessy, wykorzystując serwisy społecznościowe, fora, czaty oraz platformy wideo, informują o wirtualnych produktach i usługach. E-hostessy reprezentują markę podobnie jak hostessy w marketach czy na targach branżowych, tyle że wyłącznie w Sieci.
0 2 0 0 0 29.07.2011Szokująca przestroga na iPadzie„Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” to oparta na technologii augmented reality aplikacja, którą przygotowała agencja Adv.pl w ramach kampanii KRBRD „Prędkość zabija – włącz myślenie” (edycja letnia „Nie zasuwam”). Rozwiązanie pozwala na realistyczne pokazanie obrazu twarzy osoby po wypadku samochodowym.
0 1 0 0 0 29.07.2011Kto zyskuje na eventach miejskich?Z roku na rok zwiększają się budżety na organizację imprez promocyjnych organizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego. Ministerstwo Finansów wyliczyło, że w 2011 roku cały budżet przeznaczony na promocję – w tym eventy – wyniesie ponad 607 milionów złotych. Kto jest największym beneficjentem wydatków na promocję w miastach?
0 1 0 0 1 29.07.2011Geolokalizacja w służbie historiiW związku ze zbliżającymi się obchodami 67. rocznicy Powstania Warszawskiego serwis geolokalizacyjny Lokter przygotował dwie akcje upamiętniające wydarzenia z 1944 roku.