0 1 0 0 0 1.09.2011Duka buduje społeczność1 września rusza dwumiesięczna kampania promująca program Edukator Stylu marki Duka. Agencja Public Bridge odpowiada za strategię i kreację komunikacji programu.
1 1 0 0 0 1.09.2011Pomorskie atrakcyjne dla niesłyszących (wideo)Stowarzyszenie „Cała Polska Miga” zrealizowało na zlecenie Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej serię filmów przedstawiających najważniejsze atrakcje województwa, skierowanych do osób niesłyszących.
1 1 0 0 0 1.09.2011Rusza telewizyjna kampania Tigera (wideo)Maspex rozpoczął kampanię telewizyjną napoju energetyzującego Tiger, obejmującą 30-sekundowe spoty emitowane jeden po drugim w niewielkich odstępach czasowych. Każdy ze spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki niezwykłej sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia.
1 1 0 0 0 1.09.2011Celebryci namawiają do fundowania indeksów (wideo)Szymon Majewski, Paweł Małaszyński, Daria Widawska, Tomasz Majewski, Michał Figurski i Jankes to twarze rozpoczynającej się kampanii Akademia Przyszłości. Jako ambasadorzy akcji namawiają do pomocy dzieciom mającym trudności w nauce poprzez fundowanie Indeksów Przyszłości.
0 1 0 0 0 1.09.2011Reakcje Polaków na nierzetelne zachowania przedsiębiorstwW ciągu ostatniego roku 32 proc. Polaków spotkało się z nieuczciwym dostawcą towarów lub usług – to kolejny wniosek z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta”, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 1.09.2011Philip Kotler i Scott Bedbury w Polsce18 listopada, pod hasłem: „Marketing 3.0. Stwórz markę, która zwycięży na rynku!” odbędzie się w Warszawie kolejne seminarium z cyklu Autorytety, organizowane przez Bigram. Spotkanie poprowadzą cenieni na całym świecie eksperci marketingu – Philip Kotler oraz Scott Bedbury.
0 3 0 0 0 1.09.2011Rozpoczyna się jesienno-zimowa kampania marek odzieżowych z Dorotą CzająZ początkiem września rusza kampania jesienno-zimowej kolekcji marek Top Secret, Troll i Drywash z Grupy Redan. Twarzą działań jest tancerka, modelka i aktorka Dorota Czaja. Akcja skierowana jest do odbiorców w wieku 24–35 lat, otwartych, aktywnych i nowoczesnych, stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym.
1 1 0 0 0 1.09.2011Szymon Majewski w roli dyrektora do spraw nagród (wideo)Pierwszego września rozpoczyna się kampania reklamowa PKO BP z Szymonem Majewskim w roli dyrektora do spraw nagród. Celem jest promocja konkursu, w którym uczestnictwo uzależnione jest od założenia lokaty, ulokowania na niej środków i zaproponowania nazwy produktu.
0 1 0 0 0 1.09.2011Znamy finalistów dziewiątej edycji Złotych SpinaczyJury Złotych Spinaczy wyłoniło finalistów dziewiątej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie PR. 55 projektów będzie rywalizowało o nagrodę główną w 19 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 25 października w hotelu InterContinental w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
0 1 0 0 0 31.08.2011Viva promuje nowe reality show z Tomkiem Niecikiem (wideo)Przez cały wrzesień potrwa kampania promująca nową pozycję w ramówce stacji Viva Polska – reality show „Łowy Króla Disco”. Materiały promocyjne pojawią się w spotach telewizyjnych, w Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.