0 1 0 0 0 31.08.2011Radio Eska promuje poranki w Warszawie i aglomeracji śląskiej1 września w Warszawie i aglomeracji śląskiej startuje kampania promująca programy poranne: w Radiu Eska Warszawa – „Zjedz Pawelca na śniadanie”, w Radiu Eska Śląsk – „Kinga i Straszny Dworak”. Kampania w obu regionach będzie trwała 4 tygodnie.
0 1 0 0 0 31.08.2011Nieznaczny spadek optymizmu konsumentów w sierpniuSierpień przyniósł niewielkie pogorszenie nastrojów konsumenckich: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów osiągnął poziom 85,03 pkt. Zmiana względem ubiegłego miesiąca jest nieznaczna i nie przekracza 1 pkt, oznacza jednak zatrzymanie trendu wzrostowego, który trwał przez poprzednie 4 miesiące. Zahamowanie dotychczasowego trendu oraz napływające z mediów wypowiedzi ekspertów zapowiadające spowolnienie gospodarcze mogą oznaczać dalszy spadek nastrojów w przyszłości.
0 1 0 0 0 31.08.2011„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” na billboardach1 września startuje kampania promująca pierwszą polską edycję programu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” oraz specjalny konkurs. Zwycięzca pojawi się w dodatkowym, dziewiątym odcinku programu, a jego samochód zostanie poddany całkowitej metamorfozie.
0 1 0 0 0 31.08.2011POS Media Poland dla TescoOd 1 września POS Media Poland będzie jedyną firmą obsługującą kampanie reklamowe na wózkach zakupowych w hipermarketach Tesco. POS Media Poland wprowadzi również w sieci Tesco nowy nośnik – reklamę na rączce wózka zakupowego, czyli tzw. clip on.
0 1 0 0 0 31.08.2011Adidas walczy o pozycję lidera w PolsceNa konferencji prasowej w Warszawie Herbert Hainer, CEO Adidas Group ogłosił plany dotyczące przejęcia pozycji lidera na polskim rynku. Dzięki turniejowi UEFA Euro 2012 marka zamierza zostać liderem kategorii football już w przyszłym roku. Na Ukrainie, gdzie ma silną pierwszą pozycję, planuje zwiększać przewagę nad konkurentami.
1 1 0 0 0 31.08.2011Nowa reklama Dębowego (wideo)Od września będzie można obejrzeć nowy spot reklamowy Dębowego. Spot, zatytułowany „Bogaty smak w każdej kropli”, wyemitowany zostanie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zobaczyć go będzie można również w Internecie.
0 1 0 0 0 31.08.2011Jaga Hupało ekspertem w kampanii Philipsa1 września rusza ogólnopolska kampania Philips pod hasłem „Pokochaj swoje włosy”. Oficjalnym ekspertem kampanii została stylistka i właścicielka salonu fryzjerskiego Jaga Hupało.
0 1 0 0 0 31.08.2011Communication Unlimited dla Coca-Cola na UEFA Euro 2012Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów Sole & Exclusive dla marki Coca-Cola podczas rozgrywek UEFA Euro 2012. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół stacjonujący w Polsce i na Ukrainie stworzony specjalnie do realizacji działań związanych z rozgrywkami.
1 1 0 0 2 31.08.2011Nowa kampania reklamowa Cisowianki (wideo)Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem. Zamiast szumu bijącego źródła czy górskich krajobrazów w reklamie prezentowana jest historia sprzed lat, kiedy polska piłka nożna przeżywała swój najlepszy okres. Motyw muzyczny pochodzi z serialu dla młodzieży z 1969 roku „Do przerwy 0:1”, którego fabuła opiera się na przygodach kolegów z podwórka spędzających wolny czas na wspólnej grze w piłkę.
2 1 0 0 0 31.08.2011Żywiec Męskie Granie – podsumowanie akcji (wideo)Zakończył się cykl koncertów tegorocznej edycji Męskiego Grania. Miał on miejsce w siedmiu polskich miastach: Żywcu, Warszawie, Krakowie, Lublinie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Trasa rozpoczęła się w miejscu szczególnym dla pomysłodawcy i sponsora trasy – marki Żywiec. Zagrali m.in.: Voo Voo, Myslovitz, T.Love, Deriglasoff, Raz dwa trzy, Pink Freud, a także Leszek Możdżer, Lech Janerka, Adam Pierończyk i Wojciech Waglewski. W sumie 35 zespołów lub wokalistów.