Rozpoczyna się jesienno-zimowa kampania marek odzieżowych z Dorotą Czają
  • 0
  • 3
1.09.2011

Rozpoczyna się jesienno-zimowa kampania marek odzieżowych z Dorotą Czają

Z początkiem września rusza kampania jesienno-zimowej kolekcji marek Top Secret, Troll i Drywash z Grupy Redan. Twarzą działań jest tancerka, modelka i aktorka Dorota Czaja. Akcja skierowana jest do odbiorców w wieku 24–35 lat, otwartych, aktywnych i nowoczesnych, stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2011

31 sierpnia 2011