Viva promuje nowe reality show z Tomkiem Niecikiem (wideo)
  • 0
  • 1
31.08.2011

Viva promuje nowe reality show z Tomkiem Niecikiem (wideo)

Przez cały wrzesień potrwa kampania promująca nową pozycję w ramówce stacji Viva Polska – reality show „Łowy Króla Disco”. Materiały promocyjne pojawią się w spotach telewizyjnych, w Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2011

Nieznaczny spadek optymizmu konsumentów w sierpniu

Sierpień przyniósł niewielkie pogorszenie nastrojów konsumenckich: Wskaźnik Optymizmu Konsumentów osiągnął poziom 85,03 pkt. Zmiana względem ubiegłego miesiąca jest nieznaczna i nie przekracza 1 pkt, oznacza jednak zatrzymanie trendu wzrostowego, który trwał przez poprzednie 4 miesiące. Zahamowanie dotychczasowego trendu oraz napływające z mediów wypowiedzi ekspertów zapowiadające spowolnienie gospodarcze mogą oznaczać dalszy spadek nastrojów w przyszłości.