0 1 0 0 0 30.08.2011Kreacje BTL dla Plusa stworzy PompidouW wyniku rozstrzygniętego przetargu rozpoczęła się współpraca pomiędzy firmą Polkomtel SA a agencją kreatywną Pompidou, która zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną komunikacji BTL dotyczącej marki Plus. Agencja odpowiedzialna będzie za kampanie wizerunkowe i taktyczne.
0 1 0 0 0 30.08.2011Polycom wybrał agencję PRPolycom, znana firma branży zintegrowanej komunikacji, powierzył obsługę public relations agencji ITBC Communication. Agencja została wybrana w ramach przetargu i jest odpowiedzialna za PR produktowy, korporacyjny oraz wsparcie marki w realizacji bieżących działań komunikacyjnych.
1 1 0 0 0 30.08.2011Ciąg dalszy kampanii przeciwko rozwodom (wideo)W lipcu i sierpniu w stacjach telewizyjnych i na ekranach sieci 3Space emitowany jest spot „Bajka” z kontrowersyjnej kampanii Fundacji Mamy i Taty „Rozwód? Przemyśl to!”. Prowadzona jest również kampania radiowa, prasowa, a od października do grudnia br. trwać będą działania outdoorowe.
0 1 0 0 0 30.08.2011W lipcu medialnie królowała Wisła KrakówJak wynika z badania agencji informacyjnej Press-Service Monitoring Mediów, udział w eliminacjach Ligi Mistrzów zapewnił bardzo duże zainteresowanie Białej Gwieździe. W lipcu dominowały w mediach kluby biorące udział w rozgrywkach europejskich, a więc także Śląsk Wrocław i Legia Warszawa. Wisła znalazła się na czele zestawienia najbardziej medialnych klubów piłkarskich po raz pierwszy od czternastu miesięcy.
0 1 0 0 0 30.08.2011Nowa sieć reklamy mobilnejW Gliwicach rozpoczęła działalność sieć reklamy mobilnej MobileAD. W jej ofercie znajduje się reklama SMS oraz MMS, reklama w mobilnym Internecie oraz w aplikacjach.
0 1 0 0 0 30.08.2011Comarch w gronie złotych sponsorów Loyalty World 2011Firma Comarch jest jednym ze złotych sponsorów Loyalty World 2011 Conference, która będzie odbywać się od 14 do 17 listopada br. w Londynie. To jedna z najważniejszych na świecie konferencji poświęconych tematyce lojalności klienta.
0 1 0 0 0 30.08.2011Strategia Katowic powstanie w KatowicachKonsorcjum trzech katowickich firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc zwyciężyło w przetargu na przygotowanie strategii promocji Katowic i opracowanie programu promocji inwestycyjnej miasta.
0 1 0 0 3 29.08.2011Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze ocenianeKampania reklamowa PKO Banku Polskiego z Szymonem Majewskim nadal zbiera dobre oceny wśród konsumentów. Jak wynika z badań PKO Banku Polskiego, prawdziwym hitem okazał się spot „Wulkan”, w którym Szymon Majewski wciela się w rolę bankomatu.
0 1 0 0 0 29.08.2011Wakacyjny flirt z UnimilemW sierpniu rozpoczęła się internetowa promocja „Wakacyjny flirt” marki Unimil Skyn. To zabawa pozwalająca na poflirtowanie online z wybraną postacią oraz wygranie atrakcyjnych nagród. Akcja rozpoczęła się 20 sierpnia i będzie trwała do 30 września.
0 1 0 0 0 29.08.2011On Board PR Ecco Network pracuje dla kancelarii DLA PiperKonsultanci On Board PR będą doradzać polskiemu biuru międzynarodowej kancelarii DLA Piper. Przedmiotem zawartej umowy jest przede wszystkim PR korporacyjny, prowadzenie kontaktów z mediami oraz budowanie wizerunku kancelarii jako doświadczonego partnera wspierającego biznes.