Dwie agencje w finale przetargu na obsługę marki Leżajsk - Marketing przy Kawie
Dwie agencje w finale przetargu na obsługę marki Leżajsk
  • 0
  • 1
7.09.2011

Dwie agencje w finale przetargu na obsługę marki Leżajsk

Grupa Żywiec ogłosiła przetarg mający na celu wyłonienie agencji do obsługi ATL marki regionalnej Leżajsk. Do przetargu zaproszono trzy agencje: Ogilvy, Young & Rubicam oraz PZL. Prezentacje pomysłów odbyły się w ubiegłym tygodniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54904 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2011