Koniec współpracy FoodCare z Ad Rem PR - Marketing przy Kawie
Koniec współpracy FoodCare z Ad Rem PR
  • 0
  • 1
7.09.2011

Koniec współpracy FoodCare z Ad Rem PR

Z końcem sierpnia formalnie dobiegła końca współpraca między agencją Ad Rem PR a firmą FoodCare. Producent marek Frugo, Fitella, Gellwe, Black, N-gine i 4move współpracował z agencją przez ostatnie pół roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

Kampania społeczna Mazury Cud Natury na antenach Polskiego Radia

Na kilka tygodni przed ogłoszeniem listy 7 Nowych Cudów Natury przez szwajcarską Fundację New7Wonders, Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego rozpoczyna 8 września kampanię społeczną w Polskim Radiu. W ramach kampanii na antenach radiowej Jedynki, Dwójki, Trójki i Czwórki zostanie wyemitowane 160 półminutowych spotów promocyjnych. Koszt kampanii medialnej wartej blisko 350 tys. złotych pokrywa w całości Polskie Radio.