0 1 0 0 0 13.09.2011Zbiór case studies z polskiego światka social mediaDziałająca w ramach IAB Polska Grupa Robocza Social Media i WoMM stworzyła zbiór case studies kampanii w polskiej Sieci w 2010 oraz 2011 roku. Opisane w nim działania są najlepszym dowodem na to, że social media cieszą się coraz większą popularnością wśród reklamodawców i mają już ugruntowaną pozycję w całym marketing-miksie.
0 1 0 0 0 13.09.2011Anna Pater przedstawicielką ds. sprzedaży AMC/Sundance Channel GlobalKanał telewizyjny AMC/Sundance Channel Global zatrudnił Annę Pater jako reprezentanta ds. sprzedaży i marketingu afiliacyjnego, by wesprzeć rozwój swojej działalności oraz dystrybucję w Europie Środkowo-Wschodniej, zwłaszcza w Polsce.
0 1 0 0 0 13.09.2011Paradoksalne konsekwencje zdrobnieńBanknocik jest mniejszy niż banknot, batonik jest mniej smaczny od batona, a przedmioty określane zdrobniale osiągają niższe ceny sprzedaży – badacze z sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej podjęli się weryfikacji tezy o psychologicznych konsekwencjach nazywania przedmiotów z zastosowaniem deminutiwów, czyli zdrobnień.
1 1 0 0 0 13.09.2011Pan Słodowy konstruuje antenę (wideo)Na ekrany największych polskich telewizji wchodzi właśnie drugi spot informujący o zmianie technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Tym razem aktor i parodysta Wojciech Kalarus wcielił się w rolę Adama Słodowego, prowadzącego popularny w latach 60. i 70. program dla majsterkowiczów „Zrób to sam”.
1 1 0 0 0 13.09.2011Web Niejadek i Mumio w nowej reklamie Plusa (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio i Weba Niejadka, promująca nową ofertę internetową w taryfach abonamentowych i mix w Plusie.
0 1 0 0 0 13.09.2011Stowarzyszenie Kraków PR promowane w social mediaZ początkiem września rozpoczęły się działania promujące Stowarzyszenie Kraków PR w internetowych mediach społecznościowych. Do tego rodzaju współpracy ze Stowarzyszeniem włączyła się pro publico bono krakowska agencja Smart PR.
1 1 0 0 0 13.09.2011Kolejna kampania Forda Focusa (wideo)Trwa kampania Forda Focusa, który od września dostępny jest w specjalnej ofercie finansowej skierowanej do odbiorców indywidualnych i klientów flotowych. Działania prowadzone są w prasie, radiu, telewizji i na outdoorze. Autorem kreacji i adaptacji materiałów na rynek polski jest Ogilvy Action.
1 1 0 0 0 13.09.2011Tymbark promuje egzotyczne smaki (wideo)W największych stacjach telewizyjnych emitowana jest najnowsza reklama napojów Tymbark Owoce Świata. Kreację spotu przygotowała agencja 303.
0 1 0 0 0 13.09.2011Kampania wizerunkowa na dziesięciolecie PKP IntercitySpółka PKP Intercity obchodząca 10 urodziny, rozpoczyna 15 września kampanię promocyjną. Obejmie ona zarówno prasę, internet, radio, jak i outdoor. Osią kampanii będzie konkurs organizowany na portalu społecznościowym.
0 1 0 0 0 13.09.2011Ferrero na początek szkołyRozpoczęła się kolejna edycja akcji promocyjnej firmy Ferrero, związanej z rozpoczęciem roku szkolnego. Drugi raz z rzędu została ona przygotowana przez agencję reklamową Kid & Young, która odpowiada za koncepcję oraz kreację. Promocja trwa do 18 września.