0 1 0 0 0 8.09.2011Agencja kreatywna Minima wygrywa przetargAgencja kreatywna Minima wygrała przetarg na zaprojektowanie głównego motywu graficznego jesiennej kampanii promocyjnej firmy INEA, największego regionalnego operatora telekomunikacyjnego w Wielkopolsce.
0 1 0 0 0 8.09.2011Tylko połowa partii politycznych wykorzystuje e-mail marketingPołowa krajowych partii politycznych prowadzi działania e-mail marketingowe, tylko dwie wysyłają regularnie newslettery i tylko cztery partie odpowiadają na pytania przesłane do nich e-mailem – wynika z raportu przygotowanego przez Centrum im. Adama Smitha oraz ekspertów e-mail marketingu z GetResponse.
0 1 0 0 0 8.09.2011Jerzy Dudek w kampanii „SuperW”!Rozpoczęła się akcja „SuperW”, mająca na celu pozyskanie wolontariuszy do Szlachetnej Paczki – inicjatywy Stowarzyszenia „Wiosna”. Twarzą akcji pod hasłem „Drużyna SuperW. Dołącz do Extraklasy wśród wolontariuszy” jest Jerzy Dudek. Kampania potrwa do połowy października.
0 1 0 0 0 8.09.2011Bomi oferuje darmowe zakupyDelikatesy Bomi rozpoczęły we wrześniu konkurs pod hasłem „Wygraj rok darmowych zakupów”. Potrwa on do 2 października br. W kampanii reklamowej wykorzystywane są stacje radiowe o zasięgu regionalnym (Złote Przeboje, Eska, Wawa, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia), outdoor i reklama w autobusach na ekranach LED, reklama w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza", „Gala", „Wprost", „Show") oraz geotargetowane reklamy w Internecie.
0 1 0 0 0 8.09.2011Spadek wydatków na reklamę wielkoformatowąSzacowana wartość rynku w analizowanym okresie wyniosła 43,197 mln zł. Rok wcześniej wartość rynku wyniosła 43,736 mln zł. To oznacza, że w pierwszym półroczu 2011 r. rynek reklamy wielkoformatowej odnotował spadek wartości sprzedaży o 1,2 proc. To wynik niewielkiego ograniczenia inwestycji reklamowych w drugim kwartale 2010 r.
0 1 0 0 0 8.09.2011Trójwymiarowa kampania outdoorowa w WarszawieDebiut smartfona HTC Evo 3D promuje powstająca w centrum stolicy wielkoformatowa panorama Warszawy. Malowidło zajmie powierzchnię około pół kilometra kwadratowego.
0 1 0 0 0 8.09.2011Polski dom mediowy w Wielkiej BrytaniiRozpoczął działalność polski dom mediowy w Wielkiej Brytanii – Picklemedia.com. Firma z siedzibą w Edynburgu tworzy sieć reklamową Picklemedia Network oraz współpracuje z popularnymi wśród Polonii polskimi portalami, oferując zintegrowany plan komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 8.09.2011Szwajcarski Goldbach Group otwiera otwiera w Polsce agencję interaktywnąGoldbach Group, notowany na szwajcarskiej giełdzie papierów wartościowych, działający w dziesięciu krajach całej Europy, otwiera w Warszawie czwarty europejski oddział Goldbach Interactive.
0 1 0 0 0 8.09.2011Wyniki konkursu Efekton Awards 2011Wyłoniono laureatów I edycji Efekton Awards – pierwszego w Polsce konkursu efektywności w Internecie. Jury przyznało 4 nagrody.
2 2 0 0 0 7.09.2011Adam Małysz promuje Skodę i jej konkurs (wideo)Škoda Auto Polska od września prowadzi program Škoda TestShow promujący modele samochodów tej firmy. Głównym kanałem komunikacyjnym jest YouTube. Wybrani uczestnicy programu mogą wziąć udział w nagraniach filmów obrazujących testowanie różnych modeli Škody. W połowie sierpnia pojawił się w Internecie film wirusowy z Adamem Małyszem testującym Fabię RS. W trzy tygodnie osiągnął niemal 600 tys. wyświetleń.