Espresso

8 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2011

Bomi oferuje darmowe zakupy

Delikatesy Bomi rozpoczęły we wrześniu konkurs pod hasłem „Wygraj rok darmowych zakupów”. Potrwa on do 2 października br. W kampanii reklamowej wykorzystywane są stacje radiowe o zasięgu regionalnym (Złote Przeboje, Eska, Wawa, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia), outdoor i reklama w autobusach na ekranach LED, reklama w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza", „Gala", „Wprost", „Show") oraz geotargetowane reklamy w Internecie.

7 września 2011

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

Adam Małysz promuje Skodę i jej konkurs (wideo)

Škoda Auto Polska od września prowadzi program Škoda TestShow promujący modele samochodów tej firmy. Głównym kanałem komunikacyjnym jest YouTube. Wybrani uczestnicy programu mogą wziąć udział w nagraniach filmów obrazujących testowanie różnych modeli Škody. W połowie sierpnia pojawił się w Internecie film wirusowy z Adamem Małyszem testującym Fabię RS. W trzy tygodnie osiągnął niemal 600 tys. wyświetleń.

Poprzednie Następne