0 1 0 0 0 1.09.2011BNP Paribas rusza z jesienną kampanią „Zrealizuj swój plan”„Zrealizuj swój plan” – pod takim hasłem BNP Paribas Bank rozpoczyna jesienną kampanię reklamową kredytu gotówkowego i samochodowego na nowych, korzystniejszych warunkach.
0 1 0 0 0 1.09.2011Setlak PR promuje festiwal Play PolandOd lipca br. agencja Setlak PR prowadzi obsługę PR pierwszego mobilnego festiwalu filmu polskiego w Wielkiej Brytanii – Play Poland Film Festival. Wędrowne święto polskiego kina na Wyspach rozpoczęło się w lipcu w Dublinie i potrwa aż do grudnia br., odwiedzając po drodze: Glasgow, Edynburg, Birmingham, Belfast, Liverpool i Oxford.
0 1 0 0 0 1.09.2011Startuje druga edycja akcji „Bezpieczna droga z radami SpongeBoba”Pierwszego września, wraz z rozpoczęciem roku szkolnego rusza II edycja społecznej kampanii "Bezpieczna droga z radami SpongeBoba". Dzieci w przedszkolach i szkołach będą uczyć się, jak bezpiecznie poruszać się po drodze, na której występują w rolach pieszego, pasażera czy rowerzysty. Kampanią zainicjowały policja i kanał telewizyjny dla dzieci Nickelodeon Polska.
0 1 0 0 0 1.09.2011Oshee jeździ z grupą kolarską BDCOshee zostało oficjalnym partnerem i napojem izotonicznym, jednego z największych teamów kolarskich w Polsce – BDC.
0 1 0 0 0 1.09.2011PanMedia Western dla dżinsów F&FDom mediowy PanMedia Western zakupił media i zaplanował najnowszą kampanię marki odzieżowej F&F. Akcja pod nazwą „F&F Denim” potrwa do 15 września. Kampania związana jest z cenową promocją damskich i męskich dżinsów.
0 1 0 0 0 1.09.2011Kampania spoleczna na nośnikach Clear ChannelPierwszego września 2011 rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu „Wiem, co wybieram”. Do 15 września br. w ośmiu głównych miastach Polski, plakat promujący produkty z logo „Wiem, co wybieram” pojawi się łącznie na 233 nośnikach typu citylight firmy Clear Channel.
0 1 0 0 0 1.09.2011Polkomtel wybrał agencje BTLW sierpniu zakończył się przetarg na obsługę spółki Polkomtel SA w zakresie kreacji i produkcji materiałów BTL. Wyłonione zostały dwie nowe agencje: Unlimited i Pompidou.
0 1 0 0 0 1.09.2011Nowa agencja interaktywna na rynkuOd sierpnia na polskim rynku zaczęła działać nowa agencja interaktywna 24/7digital, która powstała na bazie istniejącej od dwóch lat firmy LibraLogic, zajmującej się dostarczaniem usług i oprogramowania z zakresu marketingu internetowego i mediów cyfrowych.
0 1 0 0 0 1.09.2011ARBO Interactive chce precyzyjniej dotrzeć do odbiorców biznesowychPierwszego września działalność rozpoczyna Business Audience – sieć reklamowa specjalizująca się w precyzyjnym dotarciu z przekazem reklamowym do klienta z grupy biznes. Sieć funkcjonuje w obszarze premiowych witryn biznesowych, wykorzystując system Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego.
0 1 0 0 0 1.09.2011Kredyt Bank: wirtualny konkurs, prawdziwe pieniądzeAgencja faceAddicted realizuje dla Kredyt Banku konkurs „Wirtualne Konto” w ramach obsługi Kredyt Banku w social media, przygotowała dla jego fanów na Facebooku aplikację konkursową polegającą na prowadzeniu wirtualnego konta bankowego.