Ferrero na początek szkoły - Marketing przy Kawie
Ferrero na początek szkoły
  • 0
  • 1
13.09.2011

Ferrero na początek szkoły

Rozpoczęła się kolejna edycja akcji promocyjnej firmy Ferrero, związanej z rozpoczęciem roku szkolnego. Drugi raz z rzędu została ona przygotowana przez agencję reklamową Kid & Young, która odpowiada za koncepcję oraz kreację. Promocja trwa do 18 września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54909 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2011

Wirtualna debata o wartościach

Trwa akcja, łącząca świat offline z online, której celem jest wywołanie dyskusji: czy i jakie znaczenie mają dziś takie wartości, jak honor, bohaterstwo, przyjaźń. Organizatorem akcji są Muzeum Powstania Warszawskiego oraz agencja Hypermedia Isobar i Posterscope. Wartości, o które pytają autorzy wirtualnej debaty – jak honor, poświęcenie, odwaga, upór, przyjaźń – towarzyszyły uczestnikom Powstania Warszawskiego przed 67 lat.