Paradoksalne konsekwencje zdrobnień - Marketing przy Kawie
Paradoksalne konsekwencje zdrobnień
  • 0
  • 1
13.09.2011

Paradoksalne konsekwencje zdrobnień

Banknocik jest mniejszy niż banknot, batonik jest mniej smaczny od batona, a przedmioty określane zdrobniale osiągają niższe ceny sprzedaży – badacze z sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej podjęli się weryfikacji tezy o psychologicznych konsekwencjach nazywania przedmiotów z zastosowaniem deminutiwów, czyli zdrobnień.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54908 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2011