Espresso

14 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2011

Dziesiąta edycja Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”

Tygodnik „Gazeta Finansowa” po raz dziesiąty przyznał wyróżnienia wydawanego przez siebie Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”. Za przykłady wyjątkowego zaangażowania firm w działalność CSR uznano projekty: „Bezpieczne i ekologiczne wakacje” oraz „Łódź Maraton – Dbam o Zdrowie". Kolegium redakcyjne wybrało te inicjatywy spośród ponad 50 różnych projektów społecznych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2011

Media latem o politykach

Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów była o jedną trzecią wyższa niż przeciętnie w okresie pomiędzy wyborami – wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów. Partie coraz bardziej profesjonalnie podchodzą do kampanii. Monitorując na bieżąco szerokie spektrum mediów, są w stanie błyskawicznie reagować na wydarzenia.

13 września 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
13.09.2011

Co składa się na 100% Discovery?

Rozpoczęła się pięciotygodniowa kampania jesiennej ramówki Discovery Channel. Hasłem przewodnim, pojawiającym się we wszystkich kreacjach, jest „100% Discovery”. Promowane są takie premierowe serie, jak „Ciekawość” i „Idiota za granicą”, a także nowe odcinki „Szkoły przetrwania” czy „Pogromców mitów”. „100% Discovery” zagości w prasie, wybranych serwisach VOD oraz ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych.

Poprzednie Następne