5 1 0 0 0 14.09.2011„Daj się ozłocić!” – nowa kampania Payback (wideo)Od 14 września do 11 października br. trwać będzie nowa kampania promocyjna programu lojalnościowego Payback. Jej kluczowym elementem jest Złoty Kupon, który zrealizować można jednocześnie u czternastu partnerów. Kampanię wspierać będzie pięć spotów telewizyjnych i inne formy reklamy.
0 1 0 0 0 14.09.2011Sieć Ebuzzing reprezentowana w Polsce przez Think KongEbuzzing – globalny dostawca usług związanych z budowaniem zasięgu w Internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych, obecny m.in. we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji – podpisał umowę o wyłącznej współpracy w Polsce z agencją Think Kong.
0 1 0 0 0 14.09.2011Bols chce wyłowić młode marketingowe talentyGrupa CEDC rozpoczyna program rozwoju kompetencji menedżerskich Bols Generation Challenge. Przedsięwzięcie skierowane jest do absolwentów i studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. Jego głównym założeniem jest pozyskanie i wyszkolenie najlepszych kandydatów do pracy w teamie kreatywnym wódki i likierów Bols.
0 1 0 0 1 14.09.2011Michalczewski wycofał pozew przeciwko FoodCareJak informuje firma FoodCare, prawnik Dariusza Michalczewskiego, mec. Paweł Podrecki wycofał pozew sądowy dotyczący znaku T.G.R. Energy Drink, który wykorzystywany jest w nowej kampanii produktu Black. Zdaniem firmy oznacza to zrzeczenie się wszelkich roszczeń wobec niej, wynikających z użycia znaku Dariusz Tiger Michalczewski.
1 1 0 0 0 14.09.2011Gdy kobieta dojrzewa do roli autorytetu (wideo)12 września rozpoczęła się kampania kampania promująca wejście na rynek Falvitu Estro+, suplementu diety dla kobiet dojrzałych. To nowość w portfolio marki Falvit (Jelfa SA/Sanitas Group), od lat pozycjonowanej jako przyjaciel kobiety. Kreację kampanii telewizyjnej, prasowej, radiowej oraz BTL przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants.
0 1 0 0 0 14.09.2011Dziesiąta edycja Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”Tygodnik „Gazeta Finansowa” po raz dziesiąty przyznał wyróżnienia wydawanego przez siebie Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”. Za przykłady wyjątkowego zaangażowania firm w działalność CSR uznano projekty: „Bezpieczne i ekologiczne wakacje” oraz „Łódź Maraton – Dbam o Zdrowie". Kolegium redakcyjne wybrało te inicjatywy spośród ponad 50 różnych projektów społecznych.
0 1 0 0 0 14.09.2011Media latem o politykachPonad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów była o jedną trzecią wyższa niż przeciętnie w okresie pomiędzy wyborami – wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów. Partie coraz bardziej profesjonalnie podchodzą do kampanii. Monitorując na bieżąco szerokie spektrum mediów, są w stanie błyskawicznie reagować na wydarzenia.
0 6 0 0 0 14.09.2011Sierpniowy ranking cytowań i informacjiW sierpniu liderem zestawienia cytowań, przygotowanego przez firmę badawczą Newton Media, w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (232 cytowania). Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” (231), na trzecim „Super Express” (100).
0 1 0 0 0 14.09.2011Nowe kierunki marketingowe na studiach podyplomowych w WSEDo końca września br. potrwa rekrutacja na studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Wśród specjalności wiele nowości, m.in. Efektywny język biznesu, Grafika reklamowa i prasowa, Marketing w Sieci, Public relations oraz Zarządzanie projektem marketingowym.
0 4 0 0 1 13.09.2011Co składa się na 100% Discovery?Rozpoczęła się pięciotygodniowa kampania jesiennej ramówki Discovery Channel. Hasłem przewodnim, pojawiającym się we wszystkich kreacjach, jest „100% Discovery”. Promowane są takie premierowe serie, jak „Ciekawość” i „Idiota za granicą”, a także nowe odcinki „Szkoły przetrwania” czy „Pogromców mitów”. „100% Discovery” zagości w prasie, wybranych serwisach VOD oraz ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych.