Bols chce wyłowić młode marketingowe talenty
  • 0
  • 1
14.09.2011

Bols chce wyłowić młode marketingowe talenty

Grupa CEDC rozpoczyna program rozwoju kompetencji menedżerskich Bols Generation Challenge. Przedsięwzięcie skierowane jest do absolwentów i studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. Jego głównym założeniem jest pozyskanie i wyszkolenie najlepszych kandydatów do pracy w teamie kreatywnym wódki i likierów Bols.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2011

Dziesiąta edycja Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”

Tygodnik „Gazeta Finansowa” po raz dziesiąty przyznał wyróżnienia wydawanego przez siebie Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”. Za przykłady wyjątkowego zaangażowania firm w działalność CSR uznano projekty: „Bezpieczne i ekologiczne wakacje” oraz „Łódź Maraton – Dbam o Zdrowie". Kolegium redakcyjne wybrało te inicjatywy spośród ponad 50 różnych projektów społecznych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2011

Media latem o politykach

Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów była o jedną trzecią wyższa niż przeciętnie w okresie pomiędzy wyborami – wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów. Partie coraz bardziej profesjonalnie podchodzą do kampanii. Monitorując na bieżąco szerokie spektrum mediów, są w stanie błyskawicznie reagować na wydarzenia.