Dziesiąta edycja Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” - Marketing przy Kawie
Dziesiąta edycja Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”
  • 0
  • 1
14.09.2011

Dziesiąta edycja Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”

Tygodnik „Gazeta Finansowa” po raz dziesiąty przyznał wyróżnienia wydawanego przez siebie Raportu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”. Za przykłady wyjątkowego zaangażowania firm w działalność CSR uznano projekty: „Bezpieczne i ekologiczne wakacje” oraz „Łódź Maraton – Dbam o Zdrowie”. Kolegium redakcyjne wybrało te inicjatywy spośród ponad 50 różnych projektów społecznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2011

Media latem o politykach

Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów była o jedną trzecią wyższa niż przeciętnie w okresie pomiędzy wyborami – wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów. Partie coraz bardziej profesjonalnie podchodzą do kampanii. Monitorując na bieżąco szerokie spektrum mediów, są w stanie błyskawicznie reagować na wydarzenia.

13 września 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2011

Co składa się na 100% Discovery?

Rozpoczęła się pięciotygodniowa kampania jesiennej ramówki Discovery Channel. Hasłem przewodnim, pojawiającym się we wszystkich kreacjach, jest „100% Discovery”. Promowane są takie premierowe serie, jak „Ciekawość” i „Idiota za granicą”, a także nowe odcinki „Szkoły przetrwania” czy „Pogromców mitów”. „100% Discovery” zagości w prasie, wybranych serwisach VOD oraz ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych.