Media latem o politykach
  • 0
  • 1
14.09.2011

Media latem o politykach

Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów była o jedną trzecią wyższa niż przeciętnie w okresie pomiędzy wyborami – wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów. Partie coraz bardziej profesjonalnie podchodzą do kampanii. Monitorując na bieżąco szerokie spektrum mediów, są w stanie błyskawicznie reagować na wydarzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2011

13 września 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2011

Co składa się na 100% Discovery?

Rozpoczęła się pięciotygodniowa kampania jesiennej ramówki Discovery Channel. Hasłem przewodnim, pojawiającym się we wszystkich kreacjach, jest „100% Discovery”. Promowane są takie premierowe serie, jak „Ciekawość” i „Idiota za granicą”, a także nowe odcinki „Szkoły przetrwania” czy „Pogromców mitów”. „100% Discovery” zagości w prasie, wybranych serwisach VOD oraz ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych.