0 1 0 0 0 22.09.2011Muzyka bez opłat za prawa autorskieLokale publiczne odtwarzające muzykę mogą uniknąć opłat na rzecz organizacji działających na rzecz praw autorskich i pokrewnych. Wraz z rozwojem firm zajmujących się audiomarketingiem artyści coraz częściej przenoszą się do nich ze swoimi utworami.
0 1 0 0 0 22.09.2011Ministrowie pod pręgierzem mediówCezary Grabarczyk i Radosław Sikorski to najczęściej krytykowani w prasie członkowie rządu Donalda Tuska – wynika z badania „Scena polityczna”, przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów. Dziennikarze częściej wyrażali się negatywnie na temat obu ministrów aniżeli o samym premierze.
0 1 0 0 0 22.09.2011Go Culture dla HBOKampanię PR serialu „Bez tajemnic”, pierwszej polskiej produkcji HBO, przygotuje agencja Go Culture, wybrana w przetargu. Za prowadzenie działań odpowiada trzyosobowy zespół konsultantów.
0 1 0 0 0 22.09.2011Ministerstwo przekonuje do niezaśmiecania sumieńNa początku października rusza kampania prasowa Ministerstwa Środowiska, pod hasłem „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. Celem jest poinformowanie Polaków o właściwym gospodarowaniu odpadami.
0 1 0 0 0 22.09.2011Sztuczne kanapki w warszawskich biurowcach – kampania dla AfrykiDostawcy fikcyjnej firmy cateringowej Dobra Kanapka odwiedzili największe warszawskie biurowce, oferując drugie śniadanie w bardzo konkurencyjnej cenie. Po dotarciu do swoich biurek głodni pracownicy rozrywali opakowania. Okazywało się wtedy, że kanapki są spreparowanymi rekwizytami do złudzenia przypominającymi prawdziwe jedzenie. Kampania społeczna zorganizowana przez UNICEF Polska i agencje Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy PR ma zwrócić uwagę społeczeństwa na problem milionów głodujących dzieci w związku z największą od dwudziestu lat klęską głodu w Rogu Afryki.
0 5 0 0 1 22.09.2011Coffeeheaven wprowadza program lojalnościowySieć barów kawowych wprowadziła 20 września nowy program lojalnościowy: My Coffeeheaven. Klienci otrzymają karty magnetyczne, a wraz z nimi dostęp do nowych korzyści. Wprowadzeniu programu towarzyszy kampania w Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach out-of-home oraz materiałach POS w lokalach.
0 1 0 0 0 22.09.2011Call2Action i Millward Brown SMG/KRC przebadają nośniki digital signageSpółka Call2Action i firma badawcza Millward Brown SMG/KRC przebadają nośniki digital signage (DS). To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku reklamy na tych nośnikach. Badanie ma dostarczyć reklamodawcom i domom mediowym nowych narzędzi analitycznych, które pozwolą na pełniejsze wykorzystanie atutów tego młodego medium.
1 1 0 0 0 22.09.2011Start jesiennej kampanii telewizyjnej Burger Kinga (wideo)22 września rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa sieci Burger King. To druga odsłona kampanii tej marki, której hasło brzmi „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”. Ogień i grill wciąż pozostają motywem przewodnim spotu telewizyjnego, który tym razem prezentuje także nową ofertę King Deal.
0 1 0 0 0 22.09.2011Nowe oblicze kawy AstraAgencja Target Marketing Group przeprowadziła rebranding Astry, głównej marki z portfolio Poznańskiej Palarni Kawy Astra.
0 1 0 0 0 22.09.2011Ruszyła kampania XI Dnia PapieskiegoFundacja Świętego Mikołaja – wspólnie z Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” – rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczną promującą XI Dzień Papieski. Celem akcji jest rozpowszechnianie myśli Jana Pawła II oraz zbiórka pieniędzy na rzecz programu stypendialnego dla młodzieży z terenów wiejskich.