Sztuczne kanapki w warszawskich biurowcach – kampania dla Afryki
  • 0
  • 1
22.09.2011

Sztuczne kanapki w warszawskich biurowcach – kampania dla Afryki

Dostawcy fikcyjnej firmy cateringowej Dobra Kanapka odwiedzili największe warszawskie biurowce, oferując drugie śniadanie w bardzo konkurencyjnej cenie. Po dotarciu do swoich biurek głodni pracownicy rozrywali opakowania. Okazywało się wtedy, że kanapki są spreparowanymi rekwizytami do złudzenia przypominającymi prawdziwe jedzenie. Kampania społeczna zorganizowana przez UNICEF Polska i agencje Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy PR ma zwrócić uwagę społeczeństwa na problem milionów głodujących dzieci w związku z największą od dwudziestu lat klęską głodu w Rogu Afryki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 września 2011