Nowe oblicze kawy Astra
  • 0
  • 1
22.09.2011

Nowe oblicze kawy Astra

Agencja Target Marketing Group przeprowadziła rebranding Astry, głównej marki z portfolio Poznańskiej Palarni Kawy Astra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54817 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 września 2011

21 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2011

Agregator zakupów grupowych przebadał popularność poszczególnych ich kategorii

W tym roku najczęściej „upiększaliśmy” się w maju i w czerwcu – wynika z analiz Snuper.pl  - polskiego serwisu agregującego okazje zakupowe. Na to przynajmniej wskazują wydatki: w każdym z tych miesięcy Polacy kupili kupony na usługi poprawiające samopoczucie i urodę o rekordowej wartości ponad 20 mln zł. W okresie od stycznia do sierpnia kategoria ta wygenerowała okazyjne zakupy (kupony rabatowe) o wartości przekraczającej 72 mln zł.