1 1 0 10.02.2012PKO reklamuje obligacje (wideo)W reklamie przedstawiono ojca, który razem z synem robi zakupy. Sprzedawcy usiłują go oszukać, próbując sprzedać mu zbyt wielką ilość pomarańczy lub zgniłe pomidory. Na końcu bohaterowie trafiają na uczciwego handlowca, który oferuje im „niepryskane jabłka z własnego sadu”.
0 1 0 10.02.2012Europejski Fundusz Leasingowy wybrał agencję PREuropejski Fundusz Leasingowy rozpoczął współpracę z agencją Marketing & Communications Consultants (M&CC). Oferta agencji została najwyżej oceniona w postępowaniu przetargowym.
1 1 0 10.02.2012Urodzinowa kampania marki Goplana (wideo)Z okazji obchodów 100-lecia marki Goplana przygotowała dla konsumentów specjalną ofertę pakietu czekolad Alpejska i Truskawkowa, dostępną w promocyjnej cenie w wybranych punktach sprzedaży. Kampania rozpocznie się 11 lutego.
0 2 0 10.02.2012Kolejna odsłona kampanii Nikona „Jestem o krok przed tobą”Kampania promuje nowe modele aparatów – Nikon 1 J1 i Nikon 1 V1 i jest prowadzona pod hasłem „Jestem o krok przed tobą”. Komunikacja w tej odsłonie akcji prowadzona jest za pomocą materiałów POS.
1 1 0 10.02.2012Telewizyjna reklama „Rzeczpospolitej” (wideo)Spot reklamuje nowe wydanie „Rzeczpospolitej”, do której dołączone będą płyty CD z kursem CorelDraw.
1 1 0 10.02.2012„Super Express” rozpoczyna akcję „SOS dla Twojego serca” (wideo)Kampania „SOS dla Twojego serca” rozpocznie się 13 lutego. Wówczas „Super Express” opublikuje test dla sercowców oraz porady dotyczące nadciśnienia. Czytelnicy dowiedzą się też co robić, by uniknąć zawału.
0 1 0 10.02.2012„Benefit” – miesięcznik dla branży HRMiesięcznik „Benefit” skierowany jest do pracowników działu kadr, osób zarządzających HR oraz wszystkich zainteresowanych tematem pracy, zarządzania zasobami ludzkimi, sztuką rozwoju i motywacji.
0 1 0 10.02.2012Ponowna emisja reklam Funduszu Hipotecznego FamiliaAktor Roch Siemianowski (znany m.in. z ról w „Plebanii”, „Kryminalnych” czy „Na Wspólnej”) wystąpił w kampanii Funduszu Hipotecznego Familia. Spot z jego udziałem jest ponownie emitowany w TVP 1 oraz w TVP Info. Ta odsłona kampanii rozpoczęła się 6 lutego i potrwa do 26 lutego.
0 1 1 10.02.2012Milion znaczków od InPost dla „ukochanego miasta Polaków”InPost zachęca do wybrania „Ukochanego polskiego miasta”. W ramach akcji walentynkowej użytkownicy sieci wybiorą miasto najbliższe ich sercu. W okresie UEFA Euro 2012 do obiegu wprowadzony zostanie milion znaczków pocztowych promujących zwycięskie miasto.
0 5 0 10.02.2012Sesja „Segreti di famiglia” w czasopiśmie „Wow”Zdjęcia do sesji „Segreti di famiglia” stworzył fotograf Kamil Majdański. Materiał promuje markę ubrań Né Comme Ça.