0 1 0 0 0 23.09.2011Latać nie tylko po zakupy22 września rozpoczął się wspólny konkurs PLL Lot i delikatesów Alma – „Bilet za zakupy”. Do wygrania są 32 dwuosobowe bilety do wybranych miast znajdujących się na trasach linii lotniczych, a także dodatkowe 100 000 mil w programie lojalnościowym Miles & More.
1 1 0 0 0 23.09.2011Jasna droga przez kredytowe procedury w spocie Nordea Banku (wideo)23 września rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów hipotecznych Nordea Banku, pod hasłem „Z fachowym doradcą kredytowym Twój dom jest w zasięgu ręki”. Przy produkcji spotu telewizyjnego wykorzystano około stu różnych lamp i włączników. Przekaz kierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu, oczekując jednocześnie ułatwień w przejściu przez procedury bankowe.
0 2 0 0 0 23.09.2011Stereo dla wrażliwychDo końca marca 2012 r. trwać będzie wielokanałowa kampania wizerunkowa marki Stereo.pl, należącej do Internetowego Domu Handlowego. Jej hasło to „Be stereo – not stereotype”. Działania adresowane są do wszystkich młodych duchem osób, których wyjątkowa wrażliwość manifestuje się potrzebą intensywnego uczestniczenia we współczesnej kulturze: słuchania muzyki, czytania książek czy grania w gry komputerowe.
0 1 0 0 0 23.09.2011„Tu jest brudno”? Można to zgłosić Janowi18 września rozpoczęła się akcja „Tu jest brudno”, aktywizująca internautów do walki o porządek w miejscach publicznych. Przez cztery tygodnie użytkownicy specjalnie stworzonej strony internetowej zgłaszają miejsca, które wymagają gruntownego sprzątania. Akcja została przygotowana przez agencję interaktywną Livebrand i w całości objęta patronatem przez markę Jan Niezbędny.
0 1 0 0 0 23.09.2011Play na dziesiąte urodziny Wikipedii26 września Wikipedia kończy 10 lat. Z tej okazji marka Play przygotowała specjalną kampanię, której cel to zaangażowanie internautów we wspieranie finansowe pierwszej wolnej społecznej encyklopedii. Autorem pomysłu kampanii i jej realizatorem jest agencja K2.
0 5 0 0 0 23.09.2011Worldwide Logo Design Annual Awards – nagrodzeni projektanci z PolskiJury Worldwide Logo Design Annual Awards (Wolda) – międzynarodowego konkursu projektantów, ogłosiło wyróżnienia projektów zgłoszonych w 2010 r. Spośród 1200 zgłoszonych prac wyłoniono 200. Wśród reprezentantów krajów europejskich najwięcej wyróżnień otrzymali projektanci z Niemiec (26), Rosji (13), Wielkiej Brytanii (12) i Hiszpanii (11). Polskich laureatów jest pięciu.
0 1 0 0 0 23.09.2011GTS Central Europe wybrał agencję PRGTS Central Europe, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, wybrał agencję, która od września tego roku świadczy usługi PR dla spółek grupy w Czechach, Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Rumunii. Przetarg rozpisany przez GTS wygrała czeska agencja EMC. Jej partnerem w Polsce będzie Cohn & Wolfe.
0 1 0 0 0 23.09.2011FMCG potrzebuje liderówZdaniem ekspertów z międzynarodowej firmy doradztwa personalnego Michael Page, popyt na specjalistów w zakresie działań marketingu i sprzedaży w sieciach handlowych znacznie przewyższa podaż.
2 1 0 0 0 23.09.2011Konkurs na scenariusz filmu o bezpieczeństwie w Internecie (wideo)Portal Security Awareness, poświęcony bezpieczeństwu informatycznemu, ogłasza konkurs na scenariusz jednominutowego filmu na temat bezpiecznej pracy przy komputerze.
2 1 0 0 1 23.09.2011Telepata nakłania do udziału w loterii Plusa (wideo)23 września rozpoczyna się kampania reklamowa promująca nową loterię Plusa. W pięciu spotach telewizyjnych, wyreżyserowanych przez Xawerego Żuławskiego, do SMS-owego wysłania losu nakłania klientów operatora tajemniczy telepata.