0 2 0 15.02.2012Reglamentacja światowego kina w Polsce? – raportNajwiększe przeboje światowego kina przechodzą w polskich mediach bez echa, dopóki nie zostaną ogłoszone nominacje do Oscarów. W dodatku duża część kandydatów do tytułu najlepszego filmu 2011 r. swoją polską premierę ma dopiero w roku 2012. Press-Service Monitoring Mediów sprawdził, ile publikacji na ich temat pojawiło się, zanim Akademia Filmowa ogłosiła swoje typy.
0 2 0 15.02.2012Marketingowy Ranking Sieci DetalicznychBadanie Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych zostało przygotowane przez firmę badawczą Kondej Marketing.
0 1 0 15.02.2012Czy PR potrzebuje wielokulturowości? – debata Stowarzyszenia Kraków PR23 lutego odbędzie się spotkanie poświęcone międzykulturowości w działaniach public relations. Początek planowany jest na godzinę 18:30, a wydarzenie odbędzie się w auli A0 Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie. Spotkanie organizowane jest przez Stowarzyszenie Kraków PR.
0 2 0 15.02.2012Opinie o Euro 2012 w polskim Internecie: raportBrand24 zbadało ponad 8 tysięcy opinii polskich internautów na temat Euro 2012. Mistrzostwa cieszą się dużym zainteresowaniem: w skali całego stycznia w Internecie zamieszczono na ich temat ponad 8 tysięcy treści, z czego ponad 84% znalazło się w mediach społecznościowych.
0 1 0 15.02.2012Polska na światowej mapie obiektów targowych: raportWe wrześniu 2011 r. Polska Izba Przemysłu Targowego przeprowadziła wśród swoich członków badanie, w wyniku którego powstał raport UFI (Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego) „Mapa obiektów targowych na świecie 2011”. Raport został właśnie oficjalnie opublikowany przez UFI.
0 1 0 15.02.2012Mercedes-Benz promuje się w stołecznych biurowcachOd 6 do 24 lutego realizowana jest kampania reklamowa Mercedes-Benz Warszawa, która odbywa się w 15 stołecznych biurowcach. Akcja ma promować wybrane modele z oferty.
0 1 0 15.02.2012Konkurs – pomysł na kampanię Alior SyncWystartował konkurs, w którym każdy może zgłosić swój pomysł na akcję marketingową, wspierającą uruchomienie wirtualnego banku Alior Sync. Pomysły można zgłaszać do końca lutego.
0 1 0 15.02.2012Światovid – narzędzie służące do monitoringu sieciAgencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid. Daje ona kontrolę nad działaniami on-line i ułatwia szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci. To system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci.
0 1 0 15.02.2012Nowa oferta AMS – pakiet mobilnyW lutym AMS uruchomił pakiet mobilny – ofertę kampanii reklamowej na citylightach AMS oraz w serwisie jakdojade.pl, ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej. Jest to rozwiązanie łączące dwa obszary – reklamę w przestrzeni miejskiej oraz reklamę w sieci.
1 1 0 15.02.2012Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych: raportW całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych – wynika z „Raportu AdBranch”, opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.