1 1 0 0 0 26.09.2011Tesco stawia na rysunkowe postacie z reklam (wideo)Krystyna i Henryk to rysunkowe postacie zwane Ekspertami Tesco, dobrze znane z reklam wykreowanych przez agencję PZL. Teraz ich tożsamość ma przeniknąć poza działania ATL. Tworzeniem angażującego „świata postaci”, który ma przenieść się na wizerunek marki Tesco, zajmie się w ramach wygranego przetargu agencja interaktywna Adv.pl.
0 1 0 0 0 26.09.2011„Wręcz Przeciwnie” – tygodnik byłych dziennikarzy „Wprost”Z tygodniowym opóźnieniem i pod zmienionym tytułem w poniedziałek trafił do kiosków nowy tygodnik opinii. Pismo stworzone przez byłych dziennikarzy „Wprost” miało początkowo mieć tytuł „Wprost Przeciwnie”. Numer ukazał się jednak pod nazwą „Wręcz Przeciwnie”.
0 1 0 0 0 26.09.2011Mixx Awards 2011 – rekordowa liczba zgłoszeń19 września minął ostateczny termin zgłaszania prac do konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska. W tym roku nadesłano 140 zgłoszeń – to rekord. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 8 listopada, podczas targów Internet Poland Conference & Expo.
0 1 0 0 0 26.09.2011Rockowa kampania AntyradiaRuszyła tegoroczna kampania wizerunkowa Antyradia, pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. To kontynuacja przyjętej rok temu strategii komunikacji stacji.
0 1 0 0 0 26.09.2011Szkolenia otwarte dofinansowane z EFS w Małopolsce: Komunikować lepiej, Sprzedawać więcej, Budować wizerunek, Negocjować skuteczniej, Organizować pracęHRtec zaprasza na otwarte szkolenia organizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Wzrost umiejętności sprzedażowych kobiet i mężczyzn z Małopolski”. Organizator opracował kompleksowy program szkoleń kluczowych tematów w obszarze sprzedaży dla pracowników działów sprzedaży – kobiet i mężczyzn z województwa małopolskiego, w szczególności zatrudnionych na stanowiskach: sprzedawcy, przedstawiciela handlowego, doradcy handlowego i finansowego.
0 1 0 0 0 26.09.2011Coolhunter – łowca nowych trendówW Polsce zawód coolhuntera, tj. osoby, która zajmuje się obserwacją, wykrywaniem i przewidywaniem nowych trendów konsumenckich, to wciąż młoda profesja. Mimo to zaczyna być obecna w świadomości specjalistów do spraw rynku pracy. W 2010 roku zawód ten został po raz pierwszy ujęty w najnowszej Klasyfikacji Zawodów i Specjalności. Termin zyskał tez oficjalne polskie tłumaczenie – analityk trendów rynkowych.
1 1 0 0 0 26.09.2011Google pomaga udostępnić w Sieci starożytne manuskrypty (wideo)Zwoje znad Morza Martwego będą dostępne w wersji cyfrowej na nowej, interaktywnej stronie internetowej stworzonej przez Muzeum Izraela i Google. Dzięki zdjęciom wykonanym w ultrawysokiej rozdzielczości i technologii amerykańskiej firmy będzie można na niespotykaną dotąd skalę badać najstarsze znane manuskrypty biblijne.
0 1 0 0 0 26.09.2011Blend-a-med reklamowana na wózkach TescoRozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa na rączkach wózków zakupowych (tzw. clip on) w sieci Tesco. Akcja ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki Blend-a-med z portfolio Procter & Gamble. Organizatorem jest firma POS Media Poland.
0 1 0 0 3 26.09.2011Carmine Gallo „Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością”Ta książka odkrywa sekrety leżące u podstaw technik, jakich Jobs używa, by porwać swoją widownię. Co jednak ważniejsze, uczy nas, jak zastosować te techniki do własnych prezentacji. Dzięki tej książce sami będziemy mogli oczarować każdą, nawet najbardziej wymagającą publiczność.
0 1 0 0 2 26.09.2011Carmine Gallo „Steve Jobs: Sekrety innowacji. Zupełnie inaczej – reguły przełomowego sukcesu”Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówić „nie” tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć swój ślad we Wszechświecie.