0 1 0 0 0 14.09.2011Nowe kierunki marketingowe na studiach podyplomowych w WSEDo końca września br. potrwa rekrutacja na studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Wśród specjalności wiele nowości, m.in. Efektywny język biznesu, Grafika reklamowa i prasowa, Marketing w Sieci, Public relations oraz Zarządzanie projektem marketingowym.
0 4 0 0 1 13.09.2011Co składa się na 100% Discovery?Rozpoczęła się pięciotygodniowa kampania jesiennej ramówki Discovery Channel. Hasłem przewodnim, pojawiającym się we wszystkich kreacjach, jest „100% Discovery”. Promowane są takie premierowe serie, jak „Ciekawość” i „Idiota za granicą”, a także nowe odcinki „Szkoły przetrwania” czy „Pogromców mitów”. „100% Discovery” zagości w prasie, wybranych serwisach VOD oraz ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych.
0 1 0 0 0 13.09.2011Bokserski rekord RTLWedług badań TNS OBOP – sobotnią (10.09) transmisję walki o mistrzostwo świata w wadze ciężkiej, w której Tomasz Adamek przegrał z Witalijem Kliczką, widziało za pośrednictwem stacji RTL średnio 1150 tys. polskich kibiców. Co najmniej jedną minutę walki śledziło przed telewizorami 1,4 mln Polaków. Stacja RTL uzyskała w czasie transmisji 15% udziałów w rynku (pasmo godzinowe 23:05 – 23:50).
1 1 0 0 0 13.09.2011Kampania Ceruvitu Junior (wideo)Od 12 września do 31 października trwa kampania promująca Ceruvit Junior – syropy i żelki witaminowe dla dzieci. Produkty te pojawiły się na rynku w nowych opakowaniach, żelkowa forma witamin z rutyną jest zaś nowością w portfolio firmy Polfarmex.
1 1 0 0 0 13.09.2011Finnair po raz drugi szuka „łowców jakości” (wideo)Do 5 października można nadsyłać swoje kandydatury na stanowiska quality hunterów w zakresie podróży lotniczych. Wakatów jest siedem, a nabór prowadzą: linie Finnair i lotnisko Helsinki. Zakres obowiązków quality huntera to podróżowanie po Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych (z licznymi przesiadkami) oraz obserwowanie, ocenianie, opisywanie...
0 3 0 0 0 13.09.2011Ściągać wierzytelności „prosto i skutecznie, czyli pragmatycznie”We wrześniu rozpoczęła się kampania informacyjna grupy Pragma Inkaso, działającej w branży zarządzania wierzytelnościami B2B. Kampania projektu „Prosto i skutecznie, czyli pragmatycznie” prowadzona będzie do połowy 2012 r. w mediach lokalnych i ogólnopolskich.
1 1 0 0 0 13.09.2011Tak promowany był Europejski Kongres Kultury (wideo)Reklamy prasowe, radiowe i outdoorowe, efektowny spot online. W takich formach zachęcano do udziału w zakończonym już Europejskim Kongresie Kultury we Wrocławiu. Kampania powstała na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego.
0 1 0 0 0 13.09.2011Kampania Plusa z Asusem za złotówkęW prasie, punktach sprzedaży i Internecie prowadzona będzie kampania oferty Plus Internet, w ramach której Plus oferuje laptopa Asus K52F z systemem rozpoznawania twarzy za 1 zł. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Pompidou.
0 1 0 0 0 13.09.2011Przywiąż psa do siebie, nie do budy!„Zerwijmy łańcuchy” to akcja społeczna organizowana po raz piąty przez miesięcznik „Mój Pies”. W tym roku jej ambasadorem został tancerz i choreograf Michał Piróg, który 18 września na Placu Zamkowym w Warszawie, podobnie jak wielu innych, założy łańcuch na własną szyję.
0 1 0 0 0 13.09.2011Sauthon Polska klientem Etna GroupOd sierpnia francuska marka Sauthon (branża: meble i dodatki dziecięce) współpracuje z agencją Etna Group. Do zadań agencji należy prowadzenie PR wizerunkowego i produktowego firmy, realizowanie dla niej aktywności w mediach społecznościowych oraz działań na rzecz poszerzenia sieci dystrybucji.