Rockowa kampania Antyradia
  • 0
  • 1
26.09.2011

Rockowa kampania Antyradia

Ruszyła tegoroczna kampania wizerunkowa Antyradia, pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock”. To kontynuacja przyjętej rok temu strategii komunikacji stacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2011

Szkolenia otwarte dofinansowane z EFS w Małopolsce: Komunikować lepiej, Sprzedawać więcej, Budować wizerunek, Negocjować skuteczniej, Organizować pracę

HRtec zaprasza na otwarte szkolenia organizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Wzrost umiejętności sprzedażowych kobiet i mężczyzn z Małopolski”. Organizator opracował kompleksowy program szkoleń kluczowych tematów w obszarze sprzedaży dla pracowników działów sprzedaży – kobiet i mężczyzn z województwa małopolskiego, w szczególności zatrudnionych na stanowiskach: sprzedawcy, przedstawiciela handlowego, doradcy handlowego i finansowego.