0 1 0 0 3 26.09.2011Carmine Gallo „Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością”Ta książka odkrywa sekrety leżące u podstaw technik, jakich Jobs używa, by porwać swoją widownię. Co jednak ważniejsze, uczy nas, jak zastosować te techniki do własnych prezentacji. Dzięki tej książce sami będziemy mogli oczarować każdą, nawet najbardziej wymagającą publiczność.
0 1 0 0 2 26.09.2011Carmine Gallo „Steve Jobs: Sekrety innowacji. Zupełnie inaczej – reguły przełomowego sukcesu”Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówić „nie” tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć swój ślad we Wszechświecie.
0 1 0 0 0 26.09.2011Konkurs na film promujący kampanię społecznąRozpoczyna się konkurs polegający na nakręceniu filmu do społecznej kampanii IKEA i UNICEF – „1 euro to majątek”. Kampania wspiera globalny projekt umożliwiający dzieciom z najbiedniejszych regionów świata dostęp do edukacji.
0 1 0 0 0 26.09.2011Media na temat sondażyFirma Newton Media zbadała, jak w ciągu minionych dwóch tygodni czołowe dzienniki ogólnopolskie pisały na temat sondaży przedwyborczych. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w wybranych mediach od 1 do 23 września bieżącego roku.
0 1 0 0 0 23.09.2011Latać nie tylko po zakupy22 września rozpoczął się wspólny konkurs PLL Lot i delikatesów Alma – „Bilet za zakupy”. Do wygrania są 32 dwuosobowe bilety do wybranych miast znajdujących się na trasach linii lotniczych, a także dodatkowe 100 000 mil w programie lojalnościowym Miles & More.
1 1 0 0 0 23.09.2011Jasna droga przez kredytowe procedury w spocie Nordea Banku (wideo)23 września rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów hipotecznych Nordea Banku, pod hasłem „Z fachowym doradcą kredytowym Twój dom jest w zasięgu ręki”. Przy produkcji spotu telewizyjnego wykorzystano około stu różnych lamp i włączników. Przekaz kierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu, oczekując jednocześnie ułatwień w przejściu przez procedury bankowe.
0 2 0 0 0 23.09.2011Stereo dla wrażliwychDo końca marca 2012 r. trwać będzie wielokanałowa kampania wizerunkowa marki Stereo.pl, należącej do Internetowego Domu Handlowego. Jej hasło to „Be stereo – not stereotype”. Działania adresowane są do wszystkich młodych duchem osób, których wyjątkowa wrażliwość manifestuje się potrzebą intensywnego uczestniczenia we współczesnej kulturze: słuchania muzyki, czytania książek czy grania w gry komputerowe.
0 1 0 0 0 23.09.2011„Tu jest brudno”? Można to zgłosić Janowi18 września rozpoczęła się akcja „Tu jest brudno”, aktywizująca internautów do walki o porządek w miejscach publicznych. Przez cztery tygodnie użytkownicy specjalnie stworzonej strony internetowej zgłaszają miejsca, które wymagają gruntownego sprzątania. Akcja została przygotowana przez agencję interaktywną Livebrand i w całości objęta patronatem przez markę Jan Niezbędny.
0 1 0 0 0 23.09.2011Play na dziesiąte urodziny Wikipedii26 września Wikipedia kończy 10 lat. Z tej okazji marka Play przygotowała specjalną kampanię, której cel to zaangażowanie internautów we wspieranie finansowe pierwszej wolnej społecznej encyklopedii. Autorem pomysłu kampanii i jej realizatorem jest agencja K2.
0 5 0 0 0 23.09.2011Worldwide Logo Design Annual Awards – nagrodzeni projektanci z PolskiJury Worldwide Logo Design Annual Awards (Wolda) – międzynarodowego konkursu projektantów, ogłosiło wyróżnienia projektów zgłoszonych w 2010 r. Spośród 1200 zgłoszonych prac wyłoniono 200. Wśród reprezentantów krajów europejskich najwięcej wyróżnień otrzymali projektanci z Niemiec (26), Rosji (13), Wielkiej Brytanii (12) i Hiszpanii (11). Polskich laureatów jest pięciu.