0 1 0 0 0 3.11.2011IX edycja kampanii „1 euro to majątek”Od 2 listopada do 24 grudnia trwa dziewiąta edycja kampanii firmy IKEA „1 euro to majątek”. IKEA Foundation przekaże 1 euro ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, książki dla dzieci lub dania dziecięcego w restauracji w sklepach firmy na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych w różnych krajach przez UNICEF i organizację Save the Children.
0 1 0 0 0 3.11.2011Outdoorowa kampania cukierków VerbenaZ początkiem listopada na nośnikach outdoorowych w ponad trzydziestu miastach Polski rozpoczęła się kampania cukierków marki Verbena. Jej hasło przewodnie – „Sięgnij do torebki” – ma podkreślać właściwości funkcjonalne cukierków i ich zastosowanie przy poszczególnych dolegliwościach.
0 1 0 0 0 2.11.2011Z lekiem na tacy„Szef kuchni poleca” – tak brzmi hasło rozpoczętej 1 listopada nowej kampanii leku Sylimarol, produkowanego przez Herbapol Poznań.
0 1 0 0 0 2.11.2011Pernod Ricard Polska klientem GetResponseGetResponse rozpoczyna obsługę w zakresie e-mail marketingu firmy Pernod Ricard Polska. W jej portfolio znajdują się m.in. takie marki, jak Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Absolut Vodka, Malibu, Havana Club, Wódka Wyborowa, Luksusowa czy wina Jacob’s Creek.
0 1 0 0 0 2.11.2011Kampania Fundacji Itaka przeciwko depresji„Nie jesteś sama w depresji” to hasło rozpoczynającej się 6 listopada, skierowanej do kobiet akcji profilaktycznej Fundacji Itaka.
0 1 0 0 0 2.11.2011Kampania Link4 „Usterki” teraz też onlineTrwa internetowa odsłona kampanii ubezpieczyciela Link4, pt. „Usterki”. Przekaz akcji koncentruje się na ważnym aspekcie obsługi klienta, jakim jest likwidacja szkód.
0 4 0 0 2 2.11.2011Facebook zareagował na udane lądowanie Tadeusza WronySmartNet (Fanpage Trender), CheeseCat (Cat Napoleon) oraz Brand 24 opublikowały dane na temat reakcji użytkowników mediów społecznościowych (Facebook i Twitter) na udane lądowanie pilota Tadeusza Wrony na Okęciu. Jak pokazała analiza Fanpage Trendera, jeszcze nigdy tak szybko nikt nie zdobył tak licznej grupy fanów na Facebooku.
0 3 0 0 0 2.11.2011Kampania na 50-lecie Saturna w EuropieRozpoczęła się kampania z okazji 50-lecia działalności sieci Saturn w Europie. Celem jej jest nie tylko prezentacja specjalnych ofert przygotowanych w ramach jubileuszu, ale przede wszystkim odświeżenie wizerunku marki Saturn. Działania promocyjne będą prowadzone do końca roku.
0 1 0 0 0 2.11.2011Ewa Ziętek w kampanii CH KrokusZ początkiem listopada rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii wizerunkowej CH Krokus w Krakowie. Jej twarzą jest Ewa Ziętek.
0 1 0 0 0 2.11.2011Bilet na Euro 2012 za kupno telewizora Sharp„Duży przyniesie więcej” to hasło rozpoczętej 1 listopada kampanii internetowej, wspierającej akcję promocyjną Sharp – promocja dotyczy bowiem dużych telewizorów tej marki.