1 1 0 0 0 3.11.2011Bloger i diler grają na Fordzie (wideo)„Wszystko Gra” – tak nazywa się wspólny projekt śląskiego dilera Forda, firmy Auto-Boss i blogera motoryzacyjnego Michała Jaraczewskiego. Celem jest zaprezentowanie możliwości najnowszego Forda Focusa i pokazanie auta z nieco innej perspektywy.
0 1 0 0 0 3.11.2011Psy to uwielbiają – nowa kampania producenta karmyFirma Butcher’s Pet Care, producent karmy dla zwierząt, rozpoczyna drugą odsłonę kampanii „Naturalnie – psy to uwielbiają”, obejmującą m.in. reklamę outdoorową, sponsoring, niestandardową obecność w telewizji, działania PR oraz konkursy w prasie kobiecej.
0 1 0 0 0 3.11.2011Śniadanie daje mocRozpoczęły się działania PR promujące ogólnopolską akcję edukacyjną „Śniadanie daje moc”. Akcja adresowana jest do nauczycieli, rodziców i uczniów klas I–III szkół podstawowych w całej Polsce.
1 1 0 0 0 3.11.2011Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Odido (wideo)3 listopada rozpoczyna się kampania promująca sieć sklepów Odido. Celem jest przybliżenie sklepów tej marki jako znajdujących się blisko klienta i oferujących szeroki asortyment dobrej jakości produktów.
0 1 0 0 0 3.11.2011Digital One podpisała umowę z Bankiem Zachodnim WBKAgencja Digital One podpisała umowę z Bankiem Zachodnim WBK, dołączając do grona agencji interaktywnych współpracujących z BZ WBK w obszarze marketingu online.
0 1 0 0 0 3.11.2011Nowa kampania Sodexo Motivation SolutionsRozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Sodexo Motivation Solutions. Celem jest podkreślenie kompetencji firmy jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.
0 1 0 0 0 3.11.2011Startuje kampania MohitoStartuje jesienna akcja promocyjna marki odzieżowej Mohito. Poprzez specjalną aplikację na Facebooku oraz zapisując się do newslettera marki, będzie można zdobyć kupony rabatowe. Kampania pojawi się w Google oraz w Wirtualnej Polsce.
0 1 0 0 0 3.11.2011Kampania reklamowa Konsorcjum Marki Poznań„Szczęśliwe marki pod szczęśliwą gwiazdką” – tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która prezentuje partnerów i inauguruje działania Konsorcjum Marki Poznań – wspólnego projektu Poznania oraz 21 najbardziej prestiżowych marek związanych z miastem.
0 1 0 0 0 3.11.2011Adv.pl i Brand24 rozpoczynają współpracęAgencja interaktywna Adv.pl, specjalizująca się w marketingu w Internecie, rozpoczyna współpracę z Brand24, narzędziem monitoringu marek on-line. Długoterminowym celem jest stworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, produktu bądź usługi.
1 1 0 0 0 3.11.2011Marsjanki zachęcają do pomocy (wideo)„Pomaganie z Marsjankami to zabawa z nagrodami” to hasło towarzyszące najnowszej kampanii marki suplementów diety Marsjanki. Podstawą komunikacji promocyjnej jest konkurs dla najmłodszych, wsparty kampanią w telewizji i Internecie, a także działaniami public relations.