Bilet na Euro 2012 za kupno telewizora Sharp
  • 0
  • 1
2.11.2011

Bilet na Euro 2012 za kupno telewizora Sharp

„Duży przyniesie więcej” to hasło rozpoczętej 1 listopada kampanii internetowej, wspierającej akcję promocyjną Sharp – promocja dotyczy bowiem dużych telewizorów tej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2011

Porter, Ciachorowski, Zagrobelny i Rogacewicz wspierają walkę z rakiem piersi

Akcja „Adam – Mężczyźni kontra Rak Piersi”, prowadzona przez Avon, ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu kobiet, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. W trwającej, drugiej edycji programu zachęty do regularnych badań profilaktycznych panie usłyszą również od nowych ambasadorów akcji: muzyka i kompozytora Johna Portera, wokalisty Łukasza Zagrobelnego oraz aktorów: Tomasza Ciachorowskiego i Marcina Rogacewicza.