Facebook zareagował na udane lądowanie Tadeusza Wrony
  • 0
  • 4
2.11.2011

Facebook zareagował na udane lądowanie Tadeusza Wrony

SmartNet (Fanpage Trender), CheeseCat (Cat Napoleon) oraz Brand 24 opublikowały dane na temat reakcji użytkowników mediów społecznościowych (Facebook i Twitter) na udane lądowanie pilota Tadeusza Wrony na Okęciu. Jak pokazała analiza Fanpage Trendera, jeszcze nigdy tak szybko nikt nie zdobył tak licznej grupy fanów na Facebooku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

SmartNet

12 lat temu

SmartNet to nie agencja ;)

Dzięki za wspomnienie o naszej analizie, ale SmartNet Research&Solutions to nie agencja, tylko firma badawczo-doradcza. Agencje są naszymi klientami :)

BTW, pełna analiza jest tutaj: http://www.slideshare.net/FanpageTrender/pilot-wrona-bohatersko-lduje-na-facebooku

Rozwiń komentarze

2 listopada 2011