0 1 0 0 0 2.11.2011Można zostać współtwórcą spotu T-Mobile EkstraklasyT-Mobile zaprasza wszystkich do udziału w konkursie na najlepszy film, w którym kibice dzielą się swoją pasją i zachęcają do oglądania meczów T-Mobile Ekstraklasy. Na zwycięzców czekają nagrody oraz udział w nagraniu profesjonalnego spotu promującego rozgrywki.
0 1 0 0 0 2.11.2011Justyna Steczkowska twarzą MokateGrupa Mokate podpisała kontrakt reklamowy z Justyną Steczkowską. Wizerunek piosenkarki ma wzmacniać przekaz podkreślający smak i jakość produktów tej marki.
0 1 0 0 0 2.11.2011Gemius i Insys rozpoczynają współpracęFirma badawcza Gemius oraz poznańska firma Insys, specjalizująca się w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania i dostarczania wideo w Internecie, podpisały umowę o współpracy. Działanie ma na celu promocję badania gemiusStream.
0 1 0 0 0 2.11.2011Porter, Ciachorowski, Zagrobelny i Rogacewicz wspierają walkę z rakiem piersiAkcja „Adam – Mężczyźni kontra Rak Piersi”, prowadzona przez Avon, ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu kobiet, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. W trwającej, drugiej edycji programu zachęty do regularnych badań profilaktycznych panie usłyszą również od nowych ambasadorów akcji: muzyka i kompozytora Johna Portera, wokalisty Łukasza Zagrobelnego oraz aktorów: Tomasza Ciachorowskiego i Marcina Rogacewicza.
0 1 0 0 0 2.11.2011Infolinia banku – poinformuje klienta, ale go nie zachęciZ badania infolinii bankowych, przeprowadzonego przez Call Center Poland i trenerów grupy Communication One Consulting/Suasor wynika, że banki nie wykorzystują tej drogi kontaktu z klientem do sprzedaży swoich produktów.
0 2 0 0 0 2.11.2011Polacy napisali książkę o marce KrakusBeata Tyszkiewicz, Maria Czubaszek, Agata Passent, Tessa Capponi-Borawska, Zbigniew Hołdys oraz Tomasz Raczek spisali swoje wspomnienia związane z szynką Krakus. Ich opowieści można przeczytać w jubileuszowej książce, pt. „Historie Krakusa”. Jej współautorami są także konsumenci, którzy nadesłali swoje historie w ramach zorganizowanego konkursu na wspomnieniową opowieść o tej marce.
0 1 0 0 0 1.11.2011Reklamo, oddaj krew!Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji akcji „Reklamo, oddaj krew”. W ubiegłym roku dzięki hojności branży reklamowej udało się zebrać aż 7 litrów krwi. Tym razem organizowana jest kampania na większą skalę, a do udziału w niej zaproszeni są wszyscy z branży reklamy, mediów, PR i marketingu. Akcja trwa od 24 października do 18 listopada 30 listopada [akcja została przedłużona – przyp. red.]. Zachęcamy firmy do oddawania krwi i rejestrowania się na stronie www.reklamooddajkrew.pl.
0 1 0 0 0 31.10.2011Tchibo rozpoczyna święta„Zaplanuj świąteczne chwile z Tchibo” – to hasło rozpoczynającej się akcji promocyjnej w sklepach tej marki. Oprócz aktywności w miejscach sprzedaży promocja była wsparta reklamą w insercie do magazynu „Claudia”.
0 1 0 0 0 31.10.2011TVN dołącza do IAB PolskaTVN został nowym członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Do związku dołączyła też agencja SG24. Październik był wyjątkowo bogaty pod względem przyjmowania nowych członków do stowarzyszenia: od 1 do 31 października do IAB dołączyło aż siedem nowych firm.
0 1 0 0 0 31.10.2011Rozszerzona rzeczywistość w kampanii F&FAplikacja Aurasma zostanie wykorzystana w najnowszej kampanii marki odzieży F&F. Dzięki niej okładki pism „ożyją”, sfotografowane smartfonem. Na ekranie telefonu pokaże się wówczas layout prasowy z wkomponowanymi filmami z pokazu jesienno-zimowej kolekcji F&F.