0 1 0 0 0 7.12.2011BP wybrała agencję kreatywnąBritish Petroleum rozpoczyna współpracę z agencją kreatywną Pompidou. Zawarta została umowa na czas określony.
0 3 0 0 1 7.12.2011PKO BP otworzył Centrum Bankowości PrywatnejCentrum rozpoczęło działalność w śródmieściu Warszawy. Placówka przeznaczona jest dla najzamożniejszych klientów banku i ma zapewniać kompleksową obsługę i opiekę doradców finansowych.
0 1 0 0 0 7.12.2011Zwycięzcy konkursu na najlepsze polskie karty w 2011 rokuKonkurs „Karta dla Polski na 2012 rok” towarzyszy konferencji Central European Electronic Card – największej konferencji kartowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Wyniki konkursu ogłoszono 1 grudnia w Warszawie podczas Polskiej Kartowej Gali, czyli wieczornego spotkania środowiska osób i liderów związanych z polskim rynkiem kartowym.
0 1 0 0 0 7.12.2011Action SA sponsorem Legii WarszawaGłównym sponsorem klubu Legia Warszawa została grupa Action SA. Obsługą kontraktu zajmie się agencja marketingu sportowego Sport Evolution.
0 1 0 0 0 7.12.2011mBank dla studentówBank rozpoczął działania promocyjne skierowane do studentów. Na polskich uczelniach rozmieszczone zostaną kreacje reklamowe zachęcające do skorzystania z usług mBanku, a studenci, którzy staną się jego klientami, będą mogli skorzystać z dwóch promocji.
0 1 0 0 0 7.12.2011Wielkie firmy na Facebooku – raportWielkie firmy coraz mocniej angażują się w obecność na Facebooku i walczą na nim o serca fanów. Zwycięzcą pod tym względem może czuć się przede wszystkim Telekomunikacja Polska dzięki swoim brand heroes: Sercu i Rozumowi. Tylko w listopadzie internauci kliknęli „lubię to” na ich fan page’u ponad 81 tysięcy razy.
0 1 0 0 0 7.12.2011Hill & Knowlton zmienia nazwęFirma Hill & Knowlton ogłosiła nową nazwę i markę: Hill+Knowlton Strategies. Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2011 roku.
1 1 0 0 0 7.12.2011Tatra rozgrzewa zimą (wideo)Do emisji trafił spot reklamujący Tatrę Grzaniec – pierwszy grzaniec piwny dostępny na polskim rynku.
0 1 0 0 0 7.12.2011Rekordowy wynik Mikołajkowego Bloku ReklamowegoReklamy w mikołajki obejrzało w Polsacie prawie 8,8 mln widzów. Dzięki akcji udało się zebrać ponad 2 mln złotych. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat.
0 3 0 0 0 7.12.2011W co będą inwestować marketerzy? – raportPozyskiwanie klientów oraz budowanie marki – to dwa najważniejsze cele dla specjalistów marketingu w obecnych czasach. Media społecznościowe i e-mail marketing stały się narzędziami pozwalającymi osiągnąć te priorytety – tak wynika z danych raportu „Marketers’ Benchmark 2011”, przygotowanego przez magazyn „Focus”.